Gold Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Gran Basar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Gold Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 62 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Caixa forta
Escriptori
També et pot agradar

The Ritz-Carlton, Istanbul
Taksim
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 1.001 opinions
Preu actual: 282 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mimar Kemalettin Mah Sair Hasmet Sk 11, Istanbul, 34130
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sahinler Hotel
Sahinler Hotel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.4 de 10, Bé, 301 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Els clients que no s'hagin vacunat contra la COVID-19 tenen l'obligació de fer servir mascaretes a l'allotjament.
Número de registre de l’allotjament: 04/01/1987-2878
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Gold Hotel Istanbul
Gold Istanbul
Gold Hotel Hotel
Gold Hotel Istanbul
Gold Hotel Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Opinions: Gold Hotel
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 8 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Hiba
Viatge en família
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiba
Estada de 6 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Yulia
3 de nov. de 2024
Yulia
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
KARLA MARJORIE
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KARLA MARJORIE
Estada de 6 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Michelle
Viatge en família
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay.
Michelle
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Jacques
27 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jacques
Estada de 5 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Hicham
16 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hicham
6/10, Acceptable
MURAT
13 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
MURAT
Estada de 3 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Andreas
5 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 4 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
LESTER
7 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
LESTER
Estada de 2 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
3 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Grei men ikke anbefales
Viatger verificat
Estada de 16 nits (maig 2023)
2/10, Horrible
Sergei
16 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergei
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
ahcene
Viatge de negocis
16 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
فندق جميل على العموم وخاصة فطور الصباح
ahcene
Estada de 7 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Nabil
8 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Très bien 👍
Nabil
Estada de 5 nits (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Abdulrahman M
Viatge en família
4 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abdulrahman M
Estada de 10 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Zsolt
2 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zsolt
Estada de 3 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
WAFAA F
5 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
WAFAA F
Estada de 4 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
F
Viatge en grup
4 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
F
Estada d’1 nit (oct. 2022)
2/10, Horrible
sabrean
Viatge en família
30 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sabrean
Estada de 10 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Shakhban
2 de nov. de 2021
Shakhban
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Jolanta
26 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jolanta
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de set. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Nikolai
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nikolai
Estada de 3 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
6/10, Acceptable
Asset
20 de set. de 2019
Asset
Estada de 3 nits (set. 2019)