Dilens Bosphorus Hotel
Hotel amb servei complet de spa i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Bòsfor
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Dilens Bosphorus Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
7,0 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
També et pot agradar

Divan Istanbul
Taksim
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 1.006 opinions
Preu actual: 177 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mecidiye Mh. Carsiagasi Sk. Besiktas, 21/2, Istanbul, Istanbul, 34347
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Berfinn Hotel Ortaköy
Berfinn Hotel Ortaköy
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de recepció obert les 24 hores
- Habitacions insonoritzades
9.4 de 10, Excepcional, 45 opinions
Preu actual: 63 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 70 EUR per vehicle (4 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Dilens Bosphorus Hotel Hotel
Dilens Bosphorus Hotel Istanbul
Dilens Bosphorus Hotel Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Opinions: Dilens Bosphorus Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cinan Uraz
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cinan Uraz
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Aylin
3 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aylin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Deniz
Viatge en grup
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Deniz
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Anil
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anil
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Souheila
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Souheila
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Muhammed
28 de des. de 2024
Muhammed
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Mustafa
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mustafa
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Sibel
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sibel
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Abdulkadir Halid
Viatge de negocis
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdulkadir Halid
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Muhammed
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gayet iyi
Muhammed
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
GOKSEL GULTEKIN
Viatge de negocis
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mükemmel konum
GOKSEL GULTEKIN
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
abdulghani
Viatge en família
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
abdulghani
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Simge
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Simge
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
William B.
Viatge en família
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William B.
Estada de 5 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Beyza
Viatge en família
8 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Beyza
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Cheuk Wun
Viatge en grup
14 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay
Cheuk Wun
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Sevcan
Viatge en grup
27 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Sevcan
Estada de 4 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Noor, SACRAMENTO
Viatge en grup
20 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noor
8/10, Bo
Noor, SACRAMENTO
Viatge en grup
18 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Noor
Estada d’1 nit (nov. 2023)
4/10, Deficient
Esra
14 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Esra
Estada de 5 nits (nov. 2023)
2/10, Horrible
Seval
Viatge en parella
29 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Seval
2/10, Horrible
Ali AL
10 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ali AL
Estada d’1 nit (oct. 2023)