Casa Florya Hotel
Hotel que admet animals de companyia a Istanbul amb servei de recepció obert les 24 hores i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Casa Florya Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament de disseny, 2 dormitoris, cuina, vistes al jardí

Apartament de disseny, 2 dormitoris, cuina, vistes al jardí
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe, 1 dormitori, vistes al jardí

Apartament Deluxe, 1 dormitori, vistes al jardí
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Apartament de disseny, 1 dormitori, cuina

Apartament de disseny, 1 dormitori, cuina
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
També et pot agradar

Gleam Bomonti Hotel
Şişli
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 296 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Visneli Sk. 7, Istanbul, Istanbul, 34153
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

BayMari Suites Plus Florya
BayMari Suites Plus Florya
- Piscina
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
9.6 de 10, Excepcional, 41 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 10 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 EUR per vehicle (només l'anada, 6 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 50 EUR només l'anada (fins a 4 anys).
- Dipòsit pels animals de companyia: 100 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 34-1982
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Casa Florya Hotel Hotel
Casa Florya Hotel Istanbul
Casa Florya Hotel Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Opinions: Casa Florya Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bilal
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bilal
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Matin
Viatge en família
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matin
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gulsah
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gulsah
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ayse
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ayse
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Muhammet Ali
3 de febr. de 2025
Muhammet Ali
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Pinar
Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pinar
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nagihan
8 de gen. de 2025
Nagihan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Idris
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Idris
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Arsalan
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Arsalan
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Semih
Viatge en família
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Semih
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
nurettin
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nurettin
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Samet
12 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samet
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
hatice
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hatice
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ibrahim
Viatge de negocis, Viatge en família
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ibrahim
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sadettin
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sadettin
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mustafa
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mustafa
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Dheyazan
Viatge en família
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Dheyazan
Estada de 7 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ibrahim
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ibrahim
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Orhan
Viatge en grup
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Orhan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Yusuf
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuf
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Tuomas
8 d’oct. de 2024
Tuomas
Estada de 3 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
6 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Hotels a LondresHotels a SarralHotels propers a Aeroport Internacional de Josep Tarradellas Barcelona-El PratHotel DelfínHotels a Illes GreguesHotels a TenerifeHotels a BarcelonaCamping 3 EstrellasHotels a Catalunya CentralOlivi1948 - Boutique GuesthouseHotels a Las VegasHotels a Mont-roig de TastavinsHotels a KotlandiTots els tipus d’allotjament