Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Jusandi





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 844 €
6 de jul. - 7 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Vil·la panoràmica, 1 dormitori, no fumadors, piscina privada

Vil·la panoràmica, 1 dormitori, no fumadors, piscina privada
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Vil·la, 1 dormitori, no fumadors, piscina privada

Vil·la, 1 dormitori, no fumadors, piscina privada
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Vil·la, 2 dormitoris, no fumadors, piscina privada

Vil·la, 2 dormitoris, no fumadors, piscina privada
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Roba de llit d'alta qualitat
2 Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

470 Fukai, Ishigaki, Okinawa-ken, 907-0451
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ANA InterContinental Ishigaki Resort by IHG
ANA InterContinental Ishigaki Resort by IHG
- Piscina
- Piscina infantil
- Tobogan aquàtic
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 280 €
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 3850 JPY per persona (preu aproximat).
- Sopar a l'allotjament: 17600 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
JUSANDI Hotel Ishigaki Island
JUSANDI Hotel
JUSANDI Ishigaki Island
JUSANDI
JUSANDI Hotel Ishigaki
JUSANDI Ishigaki
JUSANDI Hotel
JUSANDI Ishigaki
JUSANDI Hotel Ishigaki
Preguntes freqüents
Opinions: Jusandi
Opinions
10
Magnífic
9,8/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
TAKEHIRO
22 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKEHIRO
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
MASAYA
Viatge en família
6 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MASAYA
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
TAKESHI
15 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAKESHI
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Mark, Tallinn
13 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
14 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
ゆでたまご, 大阪人
28 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
最高のホテル
ゆでたまご
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
BS, HK
20 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Very relaxing but not easy to find
BS
Estada de 3 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
石垣島のとても素晴らしいホテル
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
gil, tokyo
20 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
楽園に浸りました!
gil
10/10, Excel·lent
s
14 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació