Legacy Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Estadi Perak
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Legacy Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe (Deluxe Queen Room)

Habitació doble Deluxe (Deluxe Queen Room)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

15 & 17, Pusat Perdagangan Canning 2, Pusat Perdagangan, Ipoh, Perak, 31400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hollywood Hotel
Hollywood Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.0 de 10, Molt bé, 37 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 100.00 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Legacy Hotel Ipoh
Legacy Hotel Hotel
Legacy Hotel Hotel Ipoh
Preguntes freqüents
Opinions: Legacy Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 d’oct. de 2024
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
tan
Viatge de negocis
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tan
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Morten
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Morten
Estada de 3 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
JECK HIANG
23 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
JECK HIANG
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
YoonHoe
Viatge en parella
20 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YoonHoe
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
QIAN MIN
9 de set. de 2023
QIAN MIN
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Nabiroh
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2023
Nabiroh
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
farhan, Shah Alam
Viatge de negocis, Viatge en família
6 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
farhan
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
nur
12 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nur
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Zhi Xiang
14 de maig de 2023
Zhi Xiang
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Lai
27 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lai
Estada d’1 nit (març 2023)
6/10, Acceptable
M HELMI
21 de febr. de 2023
M HELMI
Estada de 2 nits (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Pek San
26 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Pek San
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Chuen Wee
Viatge en família
24 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Legacy Hotel Ipoh.
Chuen Wee
Estada de 4 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Mui Ching
20 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mui Ching
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Azman
Viatge en família
13 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Azman
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Cheng
Viatge de negocis
21 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cheng
Estada de 2 nits (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Sam
18 de des. de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very average hotel
Sam
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Fred
Viatge de negocis
22 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fred
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hope to improve the cleaning
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Tai
Viatge de negocis
26 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tai
Estada de 2 nits (set. 2020)