Comfort Inn Tayesta
Hotel a Invercargill amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Comfort Inn Tayesta





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 66 €
taxes i impostos inclosos
19 de des. - 20 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial, 1 dormitori

Habitació empresarial, 1 dormitori
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Any de renovació: 2019
7 Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 dormitori

Habitació estàndard, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Any de renovació: 2019
3 Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

343 Tay Street, Invercargill, 9810
Sobre aquest allotjament
Comfort Inn Tayesta
Allotjaments similars

Balmoral Lodge Motel
Balmoral Lodge Motel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Gimnàs
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 414 opinions
Preu actual: 100 €
taxes i impostos inclosos
24 de nov. - 25 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: entre 15.00 i 25.00 NZD per adult, i entre 15.00 i 25.00 NZD per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compromís amb la neteja (Choice).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Comfort Inn Tayesta
Comfort Inn Tayesta Invercargill
Comfort Inn Tayesta Motel
Comfort Inn Tayesta Motel Invercargill
Comfort Inn Tayesta Invercargill, South Island
Comfort Inn Tayesta Hotel
Comfort Inn Tayesta Invercargill
Comfort Inn Tayesta Hotel Invercargill
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Comfort Inn Tayesta
9,0
Fantàstic
9,4
Neteja
8,4
Ubicació
9,2
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
12 de nov. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Irwan
16 de jul. de 2025
Irwan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Motohiro
29 de maig de 2025
Motohiro
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Sik To
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Sik To
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Josephine
Viatge en parella
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Josephine
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
hemalkumar
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
hemalkumar
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sally
Viatge en família amb nens petits
11 de jul. de 2024
Sally
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
WAI KEUNG
14 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WAI KEUNG
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Elizabeth, Dunedin
29 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Joanna
6 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanna
Estada de 6 nits (set. 2023)
6/10, Acceptable
Mark
1 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Mark
Estada de 5 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Sieni
Viatge en família
10 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Sieni
Estada de 3 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Gary
12 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada de 6 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Karien
Viatge en família
14 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karien
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Peter, St Leonards
Viatge en parella
25 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
1 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2021)
6/10, Acceptable
Nathan
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Nathan
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Rosemary
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosemary
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Stay
Viatger verificat
Estada de 11 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
K, Christchurch
Viatge en família
17 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
K
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Robert, California
21 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice night
Robert
Estada d’1 nit (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
FEI
4 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
FEI
8/10, Bo
mike, christchurch
23 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació








