Effotel by Sayaji Indore
Hotel a Indore amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei gratuït de connexió amb l'aeroport
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Effotel by Sayaji Indore





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 48 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Minibar
Carregar totes les fotos de: Premium Deluxe Room

Premium Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Plot No 10 C/CA Scheme No 94 Sector C, Indore, Madhya Pradesh, 452010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fairfield by Marriott Indore
Fairfield by Marriott Indore
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 108 opinions
Preu actual: 42 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1200 INR per persona.
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Outside food and beverages are not permitted.
Guests age 18 or older must present valid photo ID at check-in. A driver's license, voter's registration card, passport, or Ration Card are accepted; PAN cards are not valid forms of ID. Guests without valid ID will not be permitted to check-in.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Effotel Hotel Indore
Effotel Hotel
Effotel Indore
Effotel
Effotel Hotel Indore
Effotel by Sayaji Indore Hotel
Effotel by Sayaji Indore Indore
Effotel by Sayaji Indore Hotel Indore
Preguntes freqüents
Opinions: Effotel by Sayaji Indore
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Adish
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice stay
Adish
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
SANJAY
6 d’abr. de 2025
SANJAY
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Saurabh
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Saurabh
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Mr. Prakash
Viatge de negocis
1 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mr. Prakash
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
PRIYANK, Ames
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
PRIYANK
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A good hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2023)
4/10, Deficient
Anupama
Viatge en família
29 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anupama
Estada de 5 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
vrushali
17 de des. de 2023
vrushali
Estada de 19 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
1 de gen. de 2023
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2022)
4/10, Deficient
DEEPAK, JABALPUR
Viatge en família
26 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
DEEPAK
6/10, Acceptable
Siddharth
18 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Siddharth
6/10, Acceptable
Ashish
Viatge en família
14 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Ashish
Estada d’1 nit (nov. 2022)
6/10, Acceptable
Prateek, Naperville
Viatge en grup
5 de des. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Prateek
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Dileep
Viatge de negocis
20 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The Effotel Hotel Indore
Dileep
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
7 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Nipun
Viatge en família
19 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great breakfast buffet
Nipun
Estada de 2 nits (febr. 2021)
6/10, Acceptable
Ravindra, Aurangabad
Viatge en família
7 d’oct. de 2020
Ravindra
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Shashank
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shashank
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Sambasivam
3 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sambasivam
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Gaurav
10 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gaurav
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
Pramod
3 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Pramod
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Jeff, C
25 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Jeff
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
PEI JUNG
19 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for business trip


