Incheon Airport Legend Hotel
Hotel a Incheon amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Incheon Airport Legend Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Barnussos
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Barnussos
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

14, Haennae-ro 13beon-gil, Jung-gu, Incheon, Incheon, 22376
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Incheon Airport Hotel Zeumes
Incheon Airport Hotel Zeumes
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 789 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16000 KRW per persona (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 15000 KRW.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 15000 KRW.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Yeongjongdo Legend Hotel Incheon
Yeongjongdo Legend Incheon
Yeongjongdo Legend
Incheon Airport Legend
Yeongjongdo Legend Hotel
Incheon Legend Hotel Incheon
Incheon Airport Legend Hotel Hotel
Incheon Airport Legend Hotel Incheon
Incheon Airport Legend Hotel Hotel Incheon
Preguntes freqüents
Opinions: Incheon Airport Legend Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de març de 2022
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
만족합니다. 공항 접근성이 좋아요
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Jaeyeol
3 de febr. de 2022
Jaeyeol
Estada de 3 nits (gen. 2022)
4/10, Deficient
Charles
25 de gen. de 2022
Charles
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Amber
5 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Amber
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
SAET BYUL
1 de des. de 2021
SAET BYUL
Estada de 3 nits (nov. 2021)
2/10, Horrible
yeon chul
15 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yeon chul
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
JEONGYOON
Viatge de negocis
24 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JEONGYOON
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
dabin
Viatge en família
22 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
숙소에서 잘 쉬다가 감니다.
dabin
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
??
21 d’ag. de 2021
??
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
kidong
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kidong
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Jeonghan
31 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
체크아웃 시 빼곤 만족하는 곳
Jeonghan
Estada d’1 nit (jul. 2021)
6/10, Acceptable
Sejeong
Viatge en família
7 de juny de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Sejeong
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Choghyun
Viatge de negocis
16 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Choghyun
Estada d’1 nit (maig 2021)
4/10, Deficient
HAE KYUNG
Viatge en família
10 de maig de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
HAE KYUNG
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
JAE KYUNG
Viatge de negocis
8 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JAE KYUNG
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Lee
Viatge de negocis
25 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
環景不錯蠻乾淨的

Lee
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
jae woo
Viatge de negocis
21 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
침구가 깨끗하네요
jae woo
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Mijeung
Viatge en família
7 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mijeung
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
JAEYONG
25 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
훌륭했다
JAEYONG
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
yonghwan
Viatge de negocis
17 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yonghwan
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
woo
Viatge de negocis
10 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
woo
Estada d’1 nit (jul. 2020)