ATTI HOTEL
Hotel a Incheon amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament ATTI HOTEL





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 26 €
taxes i impostos inclosos
24 de nov. - 25 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium

Habitació amb dos llits individuals prèmium
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Calefacció
Mininevera
Televisor intel·ligent
Un assecador de cabells
Bany privat
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Calefacció
Mininevera
Televisor intel·ligent
Un assecador de cabells
Bany privat
Microones
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

88 Sinpo-ro 35beon-gil, Jung-gu, Incheon, 22315
Sobre aquest allotjament
ATTI HOTEL
Allotjaments similars

INCHEON BED STAYTION
INCHEON BED STAYTION
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.0 de 10, Fantàstic, 23 opinions
Preu actual: 24 €
taxes i impostos inclosos
24 de nov. - 25 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de servei de neteja de 50000 KRW per estada
- Abans d'efectuar l'entrada, cal abonar un dipòsit de danys de 100000 KRW.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 20000 KRW per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
ATTI HOTEL Hotel
ATTI HOTEL Incheon
ATTI HOTEL Hotel Incheon
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: ATTI HOTEL
7,2
Bo
8,0
Neteja
6,6
Comoditats
6,8
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de nov. de 2025
Estada de 2 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
Sunday
23 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Sunday
Estada de 5 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
宗樹
23 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
宗樹
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Onill, North Lauderdale
Viatge en grup
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Onill
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Onill, North Lauderdale
Viatge en grup
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Onill
Estada de 3 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
Aaho
14 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aaho
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jae Kyu
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jae Kyu
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Lamine
17 d’ag. de 2025
Lamine
Estada de 3 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
REIICHI
26 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
REIICHI
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Lailani
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Lailani
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tami, Beaverton
Viatge en grup, Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions


Tami
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shelley-Ann
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shelley-Ann
Estada de 6 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
kyong, Warren
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
kyong
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Terri
Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Terri
Estada de 8 nits (maig 2025)








