CostaBela Apart Hotel e Pousada
Posada per a famílies amb esmorzar gratuït i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament CostaBela Apart Hotel e Pousada





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 60 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Teotino Lopes de Oliveira, 193, Praia do Perequê, Ilhabela, SP, 11630-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pousada Das Maritacas
Pousada Das Maritacas
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 59 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 08:30-19:30.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
CostaBela Apart e Pousada
CostaBela Apart Hotel e Pousada
CostaBela Apart Hotel Pousada
CostaBela Apart Pousada
CostaBela Apart Hotel e Pousada Ilhabela, Brazil
CostaBela Apart Hotel e Pousada Ilhabela
CostaBela Apart e Ilhabela
CostaBela Apart e
Costabela Apart E Ilhabela
CostaBela Apart Hotel e Pousada Ilhabela
CostaBela Apart Hotel e Pousada Pousada (Brazil)
CostaBela Apart Hotel e Pousada Pousada (Brazil) Ilhabela
Preguntes freqüents
Opinions: CostaBela Apart Hotel e Pousada
Opinions
7,6
Bo
8,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup, Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rosana A
Viatge en família
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosana A
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
David
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en família
23 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patricia
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
ThiAGO
22 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ThiAGO
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Joece
24 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Mediano
Joece
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Antônio Carlos
11 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mais ou menos
Antônio Carlos
Estada de 3 nits (gen. 2018)
2/10, Horrible
Daiene
31 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
precisa de melhorias
Daiene
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Silvana, São Paulo
31 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bem confortavel, silencioso
Silvana
6/10, Acceptable
thiago
17 d’oct. de 2016
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
thiago
8/10, Bo
FERNANDO, BELO HORIZONTE
15 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BOA
FERNANDO
8/10, Bo
Anderson
19 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anderson
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
8/10, Bo
Wagner, São Paulo
10 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viagem com bebe.
Wagner
4/10, Deficient
Eduardo L De, guaruja
11 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Eduardo L De
6/10, Acceptable
vilmar, AGUAI- SP
22 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
desastrosa
vilmar
8/10, Bo
FLAVIO, Pirajuí-SP
1 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo
FLAVIO
8/10, Bo
Lucas, Itaborai, RJ
25 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
O hotel fica perto da praia de pereque.
Lucas
8/10, Bo
ALINE
27 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALINE
4/10, Deficient
Viatger verificat
13 de des. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
O cliente não tem direito de reclamar!
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Nancy, São Paulo
10 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ótimo
Nancy
6/10, Acceptable
Anna paula, São Paulo
20 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Personal i servei
Anna paula
6/10, Acceptable
Paulo A Severo, Campinas SP
15 de gen. de 2014
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació