Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel The Class





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 54 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

126-19 Jungnicheon-ro, Icheon, Gyeonggi, 17373
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Intrada Icheon
Hotel Intrada Icheon
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 206 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 10000 KRW per adult i 10000 KRW per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Class Icheon
Class Icheon
Hotel The Class Hotel
Hotel The Class Icheon
Hotel The Class Hotel Icheon
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel The Class
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Byoung
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Byoung
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sang Hyeob, Fremont
9 de des. de 2024
Sang Hyeob
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
JINSUN
30 de nov. de 2024
JINSUN
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Toshiki
Viatge de negocis, Viatge en grup
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toshiki
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sang Hyeob, Fremont
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sang Hyeob
Estada de 4 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Jaemin
15 de set. de 2024
Jaemin
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Yongoh
Viatge de negocis
3 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
무나놘 숙소
Yongoh
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Yongin
Viatge de negocis
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yongin
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
Jaemin
22 d’ag. de 2024
Jaemin
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
Sanghun
31 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Sanghun
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
in june
20 de jul. de 2024
in june
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jungtae
Viatge de negocis
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jungtae
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Cheon Seog
Viatge de negocis
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cheon Seog
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
YOUNGSOO
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOUNGSOO
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
MINHYEOK
27 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MINHYEOK
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Yeongjae
Viatge en grup
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Yeongjae
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
HAN
4 de març de 2024
HAN
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Wonik
Viatge en família
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonik
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Jaehyun
12 de nov. de 2023
Jaehyun
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Mun Chee
30 d’oct. de 2023
Mun Chee
Estada de 3 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
Jaemin
24 d’oct. de 2023
Jaemin
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
INJEONG
Viatge en grup
27 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
INJEONG
Estada d’1 nit (maig 2023)