Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel du Soleil





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica

Habitació doble o amb dos llits individuals clàssica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni

Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue du rempart, Hyères, Var, 83400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ibis Styles Hyères Rooftop & Spa
Ibis Styles Hyères Rooftop & Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 155 opinions
Preu actual: 148 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.45 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 10 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 10 EUR per nit.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
En aquest allotjament no se serveix alcohol
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
du Soleil Hyeres
Hotel du Soleil Hyeres
Hotel Soleil Hyeres
Soleil Hyeres
Du Soleil Hotel
Hotel du Soleil Hotel
Hotel du Soleil Hyères
Hotel du Soleil Hotel Hyères
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel du Soleil
Opinions
7,2
Bo
8,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
26 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Laetitia
4 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bel accueil
Laetitia
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Stanislas
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bel emplacement, tres belle vue !
Stanislas
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Michael
26 de set. de 2021
Michael
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Aline
Viatge de negocis
17 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aline
Estada d’1 nit (set. 2021)
4/10, Deficient
Annick
10 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Déçu
Annick
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Martine
Viatge en grup
9 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martine
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
bernard
Viatge de negocis
24 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
bernard
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
FREDERIQUE
1 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FREDERIQUE
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
cedric
Viatge de negocis
28 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bien situé
cedric
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Regis
Viatge de negocis
6 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Regis
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
David
18 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 3 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
JOHN
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOHN
Estada de 3 nits (març 2020)
8/10, Bo
Bokor
11 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bokor
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Per
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per
Estada de 10 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Choi
3 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Not a pleasant stay
Choi
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Danièle
23 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danièle
Estada de 5 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Mlle
12 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mlle
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
MARC
27 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARC
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
weekend a Hyères
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Saliha
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mon Avis
Saliha
Estada de 2 nits (des. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets