Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Mistral





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Articles de tocador de disseny
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Articles de tocador de disseny
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hydra Town, Hydra, Hydra Island, 18010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Achilleas Pension
Achilleas Pension
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
9.0 de 10, Fantàstic, 234 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de novembre al 31 de març, 1.50 EUR per allotjament i per nit
- Taxa municipal: del 1 de abril al 31 de octubre, 5.00 EUR per allotjament i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 500 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant les dates següents: 1/març - 31/octubre
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Mistral
Hotel Mistral Hydra
Mistral Hotel
Mistral Hydra
Mistral Hotel Hydra
Hotel Mistral Hotel
Hotel Mistral Hydra
Hotel Mistral Hotel Hydra
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Mistral
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Anthony P, Dahlonega Georgia
Viatge en grup
16 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony P
Estada de 4 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en família
13 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada de 4 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Doris
30 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Doris
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Lin
27 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lin
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
heather
Viatge en parella
22 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
heather
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Laurent
4 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laurent
Estada de 8 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
MARIA
3 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIA
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Lisa
Viatge en grup
31 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Absolutely fantastic!!
Lisa
Estada de 6 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Doreida
25 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Doreida
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Renee
16 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Renee
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Tricia
13 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tricia
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Constance
12 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Constance
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Seng Jin
Viatge en grup, Viatge en família
26 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Seng Jin
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Andrea
Viatge en parella
23 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
10/10, Excel·lent
marie
Viatge en parella
14 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
marie
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Claire
Viatge en parella
13 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claire
Estada de 6 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Steven
6 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect Place on Hydra
Steven
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge en família
5 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
ALDEN
4 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hydra stay
ALDEN
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Janet, Reno
Viatge en família
30 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Janet
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Mark, Renton
Viatge en família
21 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en parella
16 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 2 nits (oct. 2022)