Turquoise Residence by UI
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Platja de Hulhumale
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Turquoise Residence by UI





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 70 €
taxes i impostos inclosos
14 de jul. - 15 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior (Return Airport Transfers)

Habitació doble superior (Return Airport Transfers)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2020
Ventilador
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Return Airport Transfers)

Habitació Deluxe (Return Airport Transfers)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2020
Ventilador
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lot 11054, Hulhumalé, Kaafu Atoll
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Express Inn
Express Inn
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
6.4 de 10, 32 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 2 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3.5 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Turquoise Residence UI Hotel Hulhumalé
Hotel Turquoise Residence by UI Hulhumalé
Hulhumalé Turquoise Residence by UI Hotel
Turquoise Residence UI Hotel
Turquoise Residence UI Hulhumalé
Turquoise Residence UI
Hotel Turquoise Residence by UI
Turquoise Residence by UI Hulhumalé
Turquoise Ui Hulhumale
Turquoise By Ui Hulhumale
Turquoise Residence by UI Hotel
Turquoise Residence by UI Hulhumalé
Turquoise Residence by UI Hotel Hulhumalé
Preguntes freqüents
Opinions: Turquoise Residence by UI
Opinions
6,8
6,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Samantha
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samantha
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Oonagh
2 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oonagh
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Ruggero
Viatge en parella
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ruggero
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Joe
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Joe
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
sarah
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
sarah
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Bobby
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bobby
Estada de 3 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Ratish
17 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ratish
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Megan, San Diego
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Megan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Helen
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
4th March 2025
Helen
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Unmesh
27 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unmesh
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Aaron jr
21 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aaron jr
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
EHSAN
11 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
EHSAN
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Michelle
Viatge en parella
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Christian
Viatge en grup
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Joycelyn
10 de gen. de 2025
Joycelyn
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Jonny
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Terrible hotel - fantastic staff

Jonny
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rahma
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Rahma
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
WOON FUI
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WOON FUI
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Naser
3 de nov. de 2024
Naser
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Dionne
Viatge en grup
27 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Dionne
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Denise
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Denise
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Carol
4 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Carol
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
sheng-tse
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
sheng-tse
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Selim
26 d’ag. de 2024
Selim
Estada d’1 nit (ag. 2024)