Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Red Z The Ocean





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble nupcial

Habitació doble nupcial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble romàntica

Habitació doble romàntica
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Divan llit
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Loft familiar

Loft familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Sofà llit
2 Banys
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

101 Moo 3, Puktian, Tayang, Phetchaburi, Phetchaburi, 76130
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Seaman Resort
Seaman Resort
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 27 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 1000.00 THB per adult
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 2000 THB per estada.
- Càrrec per animals de companyia: 500 THB per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L’allotjament també es coneix com a
RedZ Phetchaburi
RedZ Resort
RedZ Resort Phetchaburi
Red Z Resort Phetchaburi
Red Z Resort
Red Z Phetchaburi
Red Z Ocean Resort Phetchaburi
Red Z Ocean Resort
Red Z Ocean Phetchaburi
Red Z Ocean
Red Z The Ocean Hotel
Red Z The Ocean Phetchaburi
Red Z The Ocean Hotel Phetchaburi
Preguntes freqüents
Opinions: Red Z The Ocean
Opinions
7,4
Bo
7,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
วรรณี, ฉะเชิงเทรา
Viatge en família
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
วรรณี
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
25 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
4/10, Deficient
Sirima
28 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
ไม่ประทับใจค่ะ
Sirima
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Saeng
19 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very private
Saeng
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Anne, New York
21 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best Hotel Experience Ever!
Anne
10/10, Excel·lent
Kanoklada, เชียงใหม่
9 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
หาดส่วนตัวฟินมาก
Kanoklada
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Red z
Viatger verificat
8/10, Bo
Danny, Den bosch
4 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Special hotel in the middle of nowhere
Danny
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
เจ้าของรีสอร์ท บริการดีมาก
Viatger verificat
8/10, Bo
Gabriel, Bangkok
21 d’oct. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Interesting Modern Hotel
Gabriel
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 de set. de 2014
Viatger verificat
8/10, Bo
Tawan, BKK
16 d’ag. de 2013
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Great escape from the buzzling city!!
Tawan
8/10, Bo
Aemmie, BKK, Thailand
13 de maig de 2013
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Good for family | sea view - beachfront hotel
Aemmie
6/10, Acceptable
Elin
12 de gen. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació