Red Roof Inn Houston - Westchase

Allotjament de 2.0 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Westheimer Rd

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

6,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Serveis de bugaderia
  • S’admeten animals
  • Aparcament inclòs

Informació sobre el barri

Mapa
2960 West Sam Houston Parkway S, Houston, TX, 77042

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Houston: 30 min en cotxe
  • Houston, Texas (HOU-Aeroport de William P. Hobby): a 43 min en cotxe

Sobre aquest allotjament

Red Roof Inn Houston - Westchase

Hotel a prop de Westheimer Rd
Red Roof Inn Houston - Westchase ofereix una bugaderia i més. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Una piscina a l'aire lliure de temporada amb gandules i para-sols de piscina
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Ascensor, caixer automàtic i servei de recepció obert les 24 hores
  • Magatzem d'equipatge, cafè/te a les zones comunes i màquina expenedora
Característiques de l'habitació
Les 134 habitacions tenen comoditats com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que inclouen xampú
  • Televisors de plasma de 42 polzades amb canals prèmium
  • Calefacció, servei de neteja diari i telèfons

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït per a autocaravanes, autobusos i camions a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Cafè i te a les zones comunes

Activitats

  • Piscina de temporada a l'aire lliure

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Piscina amb tanques
  • Piscina de temporada a l'aire lliure

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Para-sols de piscina

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Dispositius d'audició assistida
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 3 plantes
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Bany privat
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Pel·lícules de pagament
  • Televisor de plasma de 42 polzades amb canals per cable prèmium

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Habitacions connectades disponibles
  • Telèfon
  • Trucades de llarga distància gratuïtes
  • Trucades locals gratuïtes

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 03:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Renovacions i tancaments

L'allotjament estarà tancat durant les dates següents: 12/desembre/2022-31/desembre/2023 (les dates poden variar).

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia de manera gratuïta.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
1 en total (fins a 36 kg per animal de companyia)
Els animals de companyia no es poden deixar desatesos
S'apliquen restriccions; contacta amb l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per a més informació

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
3 nens de fins a 17 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
En aquest allotjament es poden fer pagaments en efectiu fins a les 18:00.
En les estades de fins a sis nits s'inclou un servei de neteja diari. Per a les estades de més de sis nits, es proporciona un servei de neteja limitat.
Els animals de companyia s'han de notificar en fer el registre d'entrada. Els clients que portin 1 mascota no han de pagar cap taxa pels animals de companyia. La tarifa per mascotes indicada a la secció Tarifes només s'aplica si els clients porten 2 o més mascotes. A les zones comunes de l'allotjament, els animals de companyia han d'anar lligats. S'espera que els clients netegin el que embruti la seva mascota.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 01 abril-30 novembre
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-22:00.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Red Roof Inn Hotel Houston Westchase
Red Roof Inn Houston Westchase
Houston Red Roof Inn
Red Roof Inn Houston
Red Roof Inn Houston Westchase Hotel
Red Roof Inn Houston Westchase
Red Roof Inn Houston - Westchase Hotel
Red Roof Inn Houston - Westchase Houston
Red Roof Inn Houston - Westchase Hotel Houston

Preguntes freqüents

Red Roof Inn Houston - Westchase té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure de temporada. Horari de la piscina: 09:00-22:00.

Red Roof Inn Houston - Westchase accepta animals de companyia?

Sí, aquest hotel admet gats i gossos (1 com a màxim) que pesin fins a 36 kg cadascun.

Quant costa aparcar a Red Roof Inn Houston - Westchase?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Red Roof Inn Houston - Westchase?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 03:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Red Roof Inn Houston - Westchase?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Red Roof Inn Houston - Westchase?

Aquest hotel es troba a Westchase i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Westheimer Rd i Philips 66. Districte Comercial de Harwin Drive i Seu de Halliburton també són a menys de 5 km.

Opinions: Red Roof Inn Houston - Westchase

Opinions

6,0
Puntuació 10: Excel·lent. 222 de 1000 opinions
Puntuació 8: Bo. 208 de 1000 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 174 de 1000 opinions
Puntuació 4: Deficient. 122 de 1000 opinions
Puntuació 2: Horrible. 274 de 1000 opinions

6,2/10

Neteja

6,6/10

Personal i servei

5,2/10

Comoditats

5,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

4,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Predrag

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Terrible, cockroaches, broken sink, tv doesn’t work, internet was bad, stunk of cigarettes and weed, mould in bathroom and on ceiling, rude receptionists, broken dresser, no iron

2/10, Horrible

Sara

Estada d’1 nit (des. 2022)

2/10, Horrible

Derelle

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Worst stay ever! So dirty and unclean. Bed dirty, curtains dirty, everything dirty.

2/10, Horrible

Amanda

Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
I was asked Multiple times if I want to buy drugs when I would get to the room at night and the Ceiling in the bathroom with coming down there were stains on the sheets when you remove the top cover . There were dogs running around the parking lot with no leash and no owner when I would ask to step in the front desk about a certain situation they were threaten to kick me out and cancel my reservation until we would apologize for the mistake on my reservation I made on line ..All in all it was a very unprofessional uncomfortable stay with the red roof

2/10, Horrible

Amanda

Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei
When I check in I pay with my Dept card and had no problem then I went to the front desk a few days later to extend my stay they African American lady at the front desk look at my card and she Through the card back at me with a hostile manner and said “yall people need to get a card with your name on it “ I can’t take this card.But it was the same card I check in with I told her ok u don’t have to get a attitude.she replied “I’ll kick u out right now and u can leave “ I told her that not necessary and I will pay in cash so made a reservation in the morning on line paid in full to stay a few extra nights and the She same lady from the front desk disrespectful came to the door says to my husband we have to get out. I was at work and my husband calls me says they made him pay in cash for the extra nights .So when I called her to confirm my reservation I made was paid all ready earlier that morning on line .He raised her voice saying there no reservation.when I asked her to double check for me.she told me there was no reservation.then she check and saw there was a reservation.she said it was not there before and made it seem like it was my fault.and to tell my husband to go get his money back that she made my husband pay.I asked her name she got a attitude and said I don’t need to know her name and she canceling my reservation and I can leave and hung up on me.Went to the room and told my husband she canceling my reservation said we had tomany dogs made my husband apologize

2/10, Horrible

Alan

Estada d’1 nit (nov. 2022)

2/10, Horrible

Bondretta, Needville

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bad and terrible attitude from the front desk lady b----. She tried to buck me , and have her whole family in the lobby as she screams the paying customers business out in front of everyone while they are on the phone with there boss I have never been so discussed and imbarressed with the performance that she gave for her friends and family. This place is low grade and she needs to be removed before they get hit with a lawsuit. I wanted to be there a week but after that .... There is no way I would pay to stay there again ... What I want isa refund.
Estada d’1 nit (oct. 2022)

2/10, Horrible

Erin

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff was rude. Theybsent me to a room that was not clean. The floors were dirty. There was a drug deal happening as i got off of the elevator. They should reconsider who runs this place. Its absolutely terrible.
Estada d’1 nit (oct. 2022)

10/10, Excel·lent

Rae

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
It was clean, nice people, quiet, the elevator needs help and they should make the front a little more obvious it's the entrance but, it was good.
Estada d’1 nit (oct. 2022)

10/10, Excel·lent

Thomas

Estada d’1 nit (set. 2022)

2/10, Horrible

Van

Viatge de negocis, Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nasty, dirty,
Estada d’1 nit (set. 2022)

10/10, Excel·lent

Regae

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2022)

10/10, Excel·lent

Nichelle

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2022)

2/10, Horrible

Erica

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
When we got there it was dirty and not clean
Estada de 2 nits (set. 2022)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
My children made it there before me and Chester would not allow them to check in. I ended up calling hotels.com to put the hotel in my daughters name. Upon arriving to the room(338) I found holes in every wall(big enough for rats), ac not cold, I did observe a roach running across the floor in the bathroom after I arrived. Went down to front desk after calling and Lester-or Chester(whichever his name) stated that he can cancel our reservation and we go elsewhere because that is the 2nd issue we had since we’ve came. I want my money back because I ended up staying somewhere else. That place is not livable and needs to be shut down
Estada d’1 nit (set. 2022)

10/10, Excel·lent

Hin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thank you.
Estada d’1 nit (set. 2022)

10/10, Excel·lent

Biolife

Estada d’1 nit (set. 2022)

10/10, Excel·lent

Lesley

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2022)

2/10, Horrible

Jessica

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2022)

2/10, Horrible

Kassandra

Viatge en parella, Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Came in at 3pm, several people waiting in lobby. No rooms were ready. Waited until 4:15pm. Lady at front desk was rude. Room had broken bathroom door. There was a syringe outside in the parking lot next to where we parked. Room floor looks like it hadn’t been swept. Wouldn’t stay here again.
Estada d’1 nit (ag. 2022)

10/10, Excel·lent

Ruben

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente, sin ningún problema
Estada d’1 nit (ag. 2022)

8/10, Bo

Elizabeth

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2022)

2/10, Horrible

Manuel

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It was the most terrible experince, all the hotel smells to marihuana, all other guests was smoking marihuana, the room was all painted with gangs simbols, many people out side selling things, many of the other guests has anckle bracelet of jail, it is a dangerous place.
Estada de 2 nits (jul. 2022)

2/10, Horrible

Breeyanna

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2022)

2/10, Horrible

Jeremy

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Do not stay here if you have other options!!!

This was quite possibly the worst stay that I have ever had booking hotels on this site/app. I was in room 101 and let me tell you the room was absolutely DISGUSTING! There were the brownish/black marks all over the ceiling in different areas (they reminded me dried blood spots and they almost looked like blood spatter from a gun shot). The bath tub was filthy. The air conditioner constantly leaked on the floor and this was not a new problem, because the linoleum started buckling under the air conditioner from the constant drip. The built in dresser drawers were all broken, i mean i was just so uncomfortable just because of the filth. Then lets talk about all the people hanging around outside. My door was near an emergency stairwell and there was actually a guy standing near the door to that stairwell whom looked homeless, but he was actually smoking a CRACK PIPE in the corner! The area near that emergency stairwell door was like the gathering area, there were a number of people congregating near there and not to mention every time that door closed, it would slam hard and i could clearly hear it in my room. At one point, around 630 in the morning, i could clearly hear the sounds of people having sex in that stairwell. This was a terrible stay and i couldnt be paid to stay here again. This motel definitely needs some new management or tighter security or something because i thought i had stepped into the twilight zone of filth and homeless crack heads.
Estada d’1 nit (jul. 2022)