Hotel Faber
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Euroborg
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Faber





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 168 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Ventilador
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Ventilador
Cortines opaques
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Meint Veningastraat 123, Hoogezand, Meint Veningastraat 123, 9601KE
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Van der Valk Hotel Groningen Westerbroek
Van der Valk Hotel Groningen Westerbroek
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 315 opinions
Preu actual: 83 €
taxes i impostos inclosos
27 de jul. - 28 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.60 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Faber Hoogezand
Hotel Faber
Hotel Faber Hoogezand
Hotel Faber Hotel
Hotel Faber Hoogezand
Hotel Faber Hotel Hoogezand
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Faber
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kim
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kenneth
Viatge de negocis
29 de jul. de 2024
Kenneth
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
Dirk
15 de jul. de 2024
Dirk
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Helenard
26 de maig de 2024
Helenard
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Finn
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Finn
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Matias
Viatge en família
5 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matias
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Jon
Viatge en família
19 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hyggeligt sted
Jon
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Tatiana
12 de nov. de 2023
Tatiana
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Roy
6 de nov. de 2023
Roy
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Romke
Viatge de negocis
25 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Romke
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Janet
25 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Disappointed
Janet
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Fredrik
24 de juny de 2023
Fredrik
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
22 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prachtig hotel
John
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Ea
1 de maig de 2023
Ea
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Magnus
18 de nov. de 2022
Magnus
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Sven
Viatge de negocis
15 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sven
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Sven
21 de set. de 2022
Sven
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Erich
Viatge de negocis, Viatge en grup
17 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erich
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
M.J.
Viatge en parella
24 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
M.J.
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Ian
Viatge de negocis
2 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ian
Estada de 5 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Maximilian
26 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maximilian
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Gerard
Viatge de negocis
19 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerard
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Rob
Viatge de negocis
13 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rob
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Steven
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steven
Estada de 2 nits (oct. 2021)
Últimes tendències a Expedia
Hotels