Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Miyahama Grand Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 115 €
27 d’ag. - 28 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Run of House)

Habitació, no fumadors (Run of House)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
També et pot agradar

HOTEL GRANVIA HIROSHIMA SOUTH GATE
Centre de la ciutat d'Hiroshima
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
9.4 de 10, Excepcional, 98 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-chome-5-4 Miyahamaonsen, Hatsukaichi, Hiroshima, 739-0454
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 2057 JPY per adult i 1452 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per la trona: 0 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 15:30-00:00
Cal reservar el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Els clients amb tatuatges no poden utilitzar els banys públics de l'allotjament
L’allotjament també es coneix com a
miyahamagrandhotel
Miyahama Grand Hotel Hotel
Miyahama Grand Hotel Hatsukaichi
Miyahama Grand Hotel Hotel Hatsukaichi
Preguntes freqüents
Opinions: Miyahama Grand Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hajime
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hajime
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
????
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
????
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Aoi
2 de maig de 2025
Aoi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
KAYU
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAYU
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mieko
Viatge en grup
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mieko
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fumiko
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fumiko
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
REN
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
REN
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mitsutelu
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mitsutelu
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
KENJI
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KENJI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
kentarou
29 de des. de 2024
kentarou
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ayako
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayako
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Patricia
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
YURI
16 de nov. de 2024
YURI
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
tomoko
Viatge en família amb nens petits
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
tomoko
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
?
Viatge en família
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
YOKO
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOKO
Estada d’1 nit (jul. 2024)