Naranjo Hotel Boutique
Hotel a Higuey amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Naranjo Hotel Boutique





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Llençols de cotó egipci
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 dormitori

Habitació doble superior, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de plasma
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Llençols de cotó egipci
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bienvenido Creales, Higuey, La Altagracia, 23000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Melina Hotel
Melina Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 208 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Abans d'efectuar l'entrada, cal abonar un dipòsit de danys de 15 USD.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 USD per persona l'anada i la tornada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 25 USD l'anada i la tornada (fins a 17 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
La wifi gratuïta de les zones comunes té un límit de dispositius: 2
L’allotjament també es coneix com a
Naranjo Hotel Boutique Hotel
Naranjo Hotel Boutique Higuey
Naranjo Hotel Boutique Hotel Higuey
Preguntes freqüents
Opinions: Naranjo Hotel Boutique
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ginedy
Viatge en família
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Ginedy
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pedro
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Eliana
Viatge de negocis, Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eliana
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
RAMON EDMUNDO
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RAMON EDMUNDO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Raymond
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raymond
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Carlos
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Carlos
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
13 d’abr. de 2025
Richard
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Carmen
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro
8 d’abr. de 2025
Pedro
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
huruy
31 de març de 2025
huruy
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ana A.
Viatge en família
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana A.
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rossel
Viatge en parella
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rossel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lorenzo
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lorenzo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
nicaury
18 de març de 2025
nicaury
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Reena
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable safe stay with joyful smile




Reena
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
MYRTA, Corozal
Viatge en parella
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MYRTA
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael Ernesto
Viatge en parella
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rafael Ernesto
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tim
6 de març de 2025
Tim
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jennipher
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jennipher
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MENCIA
Viatge en grup
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MENCIA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Henry
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay at El Naranjo.
Henry
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Donnie
18 de febr. de 2025
Donnie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenia
Viatge en parella
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenia
Estada d’1 nit (febr. 2025)