Van Der Valk Hotel Hengelo
Hotel a Hengelo amb 2 restaurants i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Van Der Valk Hotel Hengelo





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior

Habitació quàdruple superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bornsestraat 400, Hengelo, 7556BN
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Leonardo Hotel Hengelo City Center
Leonardo Hotel Hengelo City Center
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 454 opinions
Preu actual: 100 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.30 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.50 EUR per adult i 12.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 17.50 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-22:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Van Der Valk Hengelo
Van Der Valk Hengelo Hengelo
Van Der Valk Hotel Hengelo Hotel
Van Der Valk Hotel Hengelo Hengelo
Van Der Valk Hotel Hengelo Hotel Hengelo
Preguntes freqüents
Opinions: Van Der Valk Hotel Hengelo
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 d’abr. de 2025
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Morten
Viatge de negocis
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Morten
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Torben
Viatge de negocis
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Torben
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Andreas
Viatge de negocis
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Diana
2 de des. de 2024
Diana
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Thomas
Viatge de negocis
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 5 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Ben, Martinsburg
Viatge en parella, Viatge de negocis
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ben
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Detlef
29 d’oct. de 2024
Detlef
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jens Richard
Viatge de negocis
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
God stemning
Jens Richard
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
SPIROS
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SPIROS
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
-
Viatge en parella
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
-
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Berth
Viatge de negocis
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Berth
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Krista
Viatge de negocis
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Krista
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Søren
24 d’ag. de 2024
Søren
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge de negocis
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Samuel
7 d’ag. de 2024
Samuel
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Berth
Viatge de negocis
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Berth
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Fons
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fons
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ole Johan
Viatge de negocis
8 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ole Johan
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Edmond
Viatge en família
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edmond
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Jeroen
Viatge de negocis
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeroen
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Tobias
Viatge de negocis
19 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tobias
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Lars
7 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Spiros
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Spiros
Estada d’1 nit (abr. 2024)