Radisson Blu Hotel, Espoo
Hotel a la vora de l'aigua amb un gimnàs obert les 24 hores i sauna
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Blu Hotel, Espoo





Serveis populars
El preu actual és de 105 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (Sofa Bed)

Habitació estàndard (Sofa Bed)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(26 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Otaranta 2, Espoo, 02150
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Heymo 1 by Sokos Hotels
Heymo 1 by Sokos Hotels
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.0 de 10, Fantàstic, 287 opinions
Preu actual: 64 €
taxes i impostos inclosos
30 d’ag. - 31 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Fee for buffet breakfast: approximately EUR 25 per person
- Pet fee: EUR 20.00 per pet (varies based on length of stay)
- Service animals are exempt from fees
- Rollaway bed fee: EUR 20.0 per day
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Radisson Blu Espoo
Radisson Blu Hotel Espoo
Espoo Radisson
Radisson Espoo
Radisson Blu Hotel, Espoo Hotel
Radisson Blu Hotel, Espoo Espoo
Radisson Blu Hotel, Espoo Hotel Espoo
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson Blu Hotel, Espoo
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Santtu
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Santtu
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Tiina
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tiina
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Burslan
Viatge de negocis, Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Burslan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alles prima
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Tiina
Viatge en família
18 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiina
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Noora
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Noora
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Martti
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suosittelen
Martti
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Veli-Pekka
18 de febr. de 2025
Veli-Pekka
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
15 de febr. de 2025
Matthew
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Ella
9 de febr. de 2025
Ella
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Heikki
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heikki
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Frederick D.
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frederick D.
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Roger
Viatge de negocis
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roger
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Tom
Viatge de negocis
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Tom
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Philippe
Viatge de negocis
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel relativement simple
Philippe
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Juha-Matti
13 de des. de 2024
Juha-Matti
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Frank Mosgaard
Viatge de negocis
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cosy
Frank Mosgaard
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ville
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ville
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Minna
Viatge de negocis
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Minna
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Kjell
29 d’oct. de 2024
Kjell
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ryoichi
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryoichi
Estada de 3 nits (oct. 2024)