U Hatyai Hotel
Hotel al centre a Hat Yai amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament U Hatyai Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

11 Boonrong Uthit 2 Road, Hat Yai, Songkhla, 90110
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Golden Crown Grand Hotel
Golden Crown Grand Hotel
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 250 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es cobra un càrrec per l'ús de la cuina o la cuina bàsica.
- Càrrec pel llit addicional: 700.0 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
U Hatyai Hotel Hat Yai
U Hatyai Hat Yai
U Hatyai
U Hatyai Hotel Hotel
U Hatyai Hotel Hat Yai
U Hatyai Hotel Hotel Hat Yai
Preguntes freqüents
Opinions: U Hatyai Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Im
Viatge en parella
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Im
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
BEE WAH
Viatge de negocis
2 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
best hotel service ever
BEE WAH
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Hoey Yong, Puchong Selangor
16 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good
Hoey Yong
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Xian, Malaysia
11 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Xian
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Caryn
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caryn
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Adeline
20 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adeline
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Yap
12 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yap
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Khor
12 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Khor
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Alan
25 de nov. de 2018
Alan
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good, Clean and Comfortable
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Grace
28 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Grace
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Sc
9 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice staff
Sc
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Jun, Malaysia
3 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jun
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
huang hsi
2 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
huang hsi
Estada de 2 nits (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
SK, Penang
21 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel in the city
SK
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Kai Guan, Kuala lumpur
1 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kai Guan
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
David
18 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place to stay in HatYai
David
Estada d’1 nit (maig 2018)