Holy River Hotel
Hotel a Narendranagar amb servei complet de spa i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Holy River Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 68 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Laxman Jhula Rd, Tapovan, Narendranagar, Uttarakhand, 249192
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Dream Inn
Hotel Dream Inn
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 14 opinions
Preu actual: 55 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 650 INR per adult i 500 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1500.00 INR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:00.
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Holy River Hotel Rishikesh
Holy River Rishikesh
Holy River Hotel Hotel
Holy River Hotel Narendranagar
Holy River Hotel Hotel Narendranagar
Preguntes freqüents
Opinions: Holy River Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ravindra
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ravindra
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 9 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Graziela
Viatge en grup
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia muito boa!
Graziela
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Melanie
Viatge en parella
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Melanie
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
kristin
Viatge en família
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kristin
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice location.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
bertrand
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
bertrand
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
renaud
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
renaud
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Elisabeth
Viatge en grup
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elisabeth
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Marion, Johnson City
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marion
Estada de 5 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Aditya
27 de set. de 2024
Aditya
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Marion, Johnson City
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marion
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Sanjeev
Viatge en grup
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sanjeev
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrea
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada de 5 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Narayan, Hollister
24 de maig de 2024
Narayan
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Armando
Viatge en família
8 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eccellente!!
Armando
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Anne
12 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fine accommodation for an affordable price.
Anne
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Remela
Viatge en família
5 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location
Remela
Estada de 2 nits (des. 2022)
8/10, Bo
Abhi
28 de juny de 2022
Abhi
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
17 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Sanjay
13 d’abr. de 2022
Sanjay
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Pratiksha
12 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pratiksha
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Chie
Viatge en família
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chie
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)