Sakura Hotel 3
Hotel al llac a Hanoi amb una sauna i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sakura Hotel 3





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 54 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, fumadors

Habitació superior, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, no fumadors

Habitació doble superior, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
També et pot agradar

Sheraton Hanoi Hotel
Tay Ho
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 420 opinions
Preu actual: 104 €
taxes i impostos inclosos
30 d’ag. - 31 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

609, Kim Ma Street, Ba Dinh District, Hanoi
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sakura Hotel
Sakura Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei d’habitacions
8.6 de 10, Excel·lent, 162 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 796950 VND per vehicle només l'anada.
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
L’allotjament també es coneix com a
Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel
Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel Hanoi
Preguntes freqüents
Opinions: Sakura Hotel 3
Opinions
8,2
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
8 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Tomoyuki
Viatge de negocis
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoyuki
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
TOMOYUKI
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
TOMOYUKI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Hiroki
21 d’abr. de 2025
Hiroki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
HIRONORI
20 d’abr. de 2025
HIRONORI
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hideki
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hideki
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Torahiko
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Torahiko
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
??
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 8 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
HIDEKO
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
HIDEKO
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
TADASHI
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TADASHI
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
KAZUYUKI
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUYUKI
Estada de 8 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
TOSHIMI, suita
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHIMI
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
MASANORI
Viatge de negocis
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MASANORI
Estada de 8 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
YASUO
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YASUO
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
HIROFUMI
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIROFUMI
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Meili
Viatge de negocis
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Meili
Estada de 4 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Takeyoshi
Viatge de negocis
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Takeyoshi
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
KAZUYUKI
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUYUKI
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
朝食が美味しい

Viatger verificat
Estada de 13 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Ueda
Viatge en parella
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Ueda
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Yuko
31 d’ag. de 2024
Yuko
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Masami
Viatge de negocis
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Masami
Estada de 10 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
ISHIBASHI
1 d’abr. de 2024
ISHIBASHI
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
ISHIBASHI
30 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ISHIBASHI
Estada de 2 nits (març 2024)