Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lucky Budda Inn Villa





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, habitacions connectades

Habitació familiar, habitacions connectades
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes a la ciutat

Habitació doble Deluxe, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe, balcó

Habitació triple Deluxe, balcó
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, vistes al riu

Suite júnior, vistes al riu
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No 32, Alley 97, Ngoc Thuy, Long Bien, Hanoi, 0084
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hanoi Charming House
Hanoi Charming House
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
- Serveis de bugaderia
7.8 de 10, Bé, 481 opinions
Preu actual: 14 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 100000 VND per adult i 50000 VND per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 450000 VND per vehicle (4 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es cobra un càrrec per l'ús de la cuina o la cuina bàsica.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions o trones, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Long Bien Bridge Villa
Lucky Budda Inn Villa Hotel
Lucky Budda Inn Villa Hanoi
Lucky Budda Inn Villa Hotel Hanoi
Preguntes freqüents
Opinions: Lucky Budda Inn Villa
Opinions
7,2
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Abraam
Viatge en família amb nens petits
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Abraam
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Piyush
23 d’ag. de 2024
Piyush
Estada de 3 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
Sharon
Viatge en família
4 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sharon
2/10, Horrible
Michael
Viatge en grup
9 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst ”hotel”
Michael
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
CLEMENT
7 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CLEMENT
Estada de 2 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Cain
Viatge en família
10 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Cain
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Joshua
4 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada de 4 nits (set. 2022)
2/10, Horrible
uleonce, north Carolina
Viatge en parella, Viatge de negocis
12 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
uleonce
Estada de 3 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Iulia, Pfullendorf
Viatge en grup
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Iulia
Estada de 5 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
13 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
다시는 안간다
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Shivani, Sydney, AUS
Viatge en família
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shivani
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
TAKE
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKE
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Kris
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kris
Estada de 8 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Sachitanand
23 de des. de 2019
Sachitanand
Estada de 2 nits (des. 2019)
2/10, Horrible
jinki
21 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jinki
Estada d’1 nit (des. 2019)