DLmos Hanoi Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Estadi Nacional de My Dinh
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament DLmos Hanoi Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la ciutat

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes a la ciutat

Habitació doble superior, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

26 Le Duc Tho, My Dinh, Tu Liem, Hanoi, 100000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hanoi Lotus Boutique Hotel
Hanoi Lotus Boutique Hotel
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.6 de 10, Excepcional, 3.071 opinions
Preu actual: 70 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2 VND per vehicle (4 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 2 VND (entre 1 i 11 anys).
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
DLmos Hotel
DLmos Hanoi
DLmos Hanoi Hotel Hotel
DLmos Hanoi Hotel Hanoi
DLmos Hanoi Hotel Hotel Hanoi
Preguntes freqüents
Opinions: DLmos Hanoi Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
6 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Chiak
Viatge en grup
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chiak
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Minoru
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Minoru
Estada de 6 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
hanson
Viatge en parella
14 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
hanson
Estada de 3 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
cameron
30 d’oct. de 2023
cameron
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Shinji
22 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Shinji
Estada de 4 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
SENGHYUN
5 d’ag. de 2023
SENGHYUN
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Sangbeom
20 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sangbeom
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Riccale
Viatge en parella
21 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Riccale
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
HAI LINH
Viatge de negocis
1 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HAI LINH
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It's good hotel especially for business trip
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Jungkyung
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jungkyung
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Jungkyung
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jungkyung
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Jungkyung
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jungkyung
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Jungkyung
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jungkyung
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Jungkyung
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jungkyung
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Jungkyung
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jungkyung
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Kaz, japan
Viatge de negocis
25 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaz
Estada de 7 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
MINGI
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MINGI
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
WEICHENG
7 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WEICHENG
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Rodney, Danang. vn
Viatge en parella, Viatge de negocis
9 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rodney
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
sangjin
3 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
편안한 출장
sangjin
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)