Azumaya Hotel Kim Ma 2
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Llac Oest
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Azumaya Hotel Kim Ma 2





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 36 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, vistes al llac (M)

Habitació, vistes al llac (M)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Terrassa
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (M)

Habitació Deluxe (M)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, cuina

Habitació executiva, cuina
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

18A Pham Huy Thong, Ngoc Khanh Ward, Ba Dinh, Hanoi
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Azumaya Hotel Kim Mã 3
Azumaya Hotel Kim Mã 3
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
8.4 de 10, Molt bé, 12 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 700000 VND per vehicle només l'anada.
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Azumaya Kim Ma 2 Aparthotel Hanoi
Azumaya Kim Ma 2 Aparthotel
Azumaya Kim Ma 2 Hanoi
Azumaya Kim Ma 2
Azumaya Hotel Kim Ma 2 Hotel
Azumaya Hotel Kim Ma 2 Hanoi
Azumaya Hotel Kim Ma 2 Hotel Hanoi
Preguntes freqüents
Opinions: Azumaya Hotel Kim Ma 2
Opinions
9,4
Magnífic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de jul. de 2025
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Shotaro
31 de maig de 2025
Shotaro
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
TOSHIRO
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHIRO
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ハノイで日本スタイルのホテル!


Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eiji
Viatge de negocis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eiji
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Shinya
Viatge de negocis
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shinya
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
TOSHIRO
Viatge de negocis
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHIRO
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Tan
1 de jul. de 2024
Tan
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Matsumura
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matsumura
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
koji
Viatge en parella, Viatge de negocis
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
koji
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
koji
Viatge de negocis
25 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
koji
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
DAISUKE
Viatge en grup
19 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
DAISUKE
Estada de 4 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Simon
Viatge de negocis
30 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada de 4 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
KIYOSHI
Viatge en grup
12 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KIYOSHI
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Yoshio
7 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshio
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Tomohito
Viatge en grup
5 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomohito
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Yasuhiro
Viatge de negocis
15 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasuhiro
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
YUKI
5 de set. de 2022
YUKI
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
YUKI
12 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
YUKI
Estada d’1 nit (juny 2022)
6/10, Acceptable
Hyuma
10 de juny de 2022
Hyuma
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
MICHIHISA
Viatge en grup
23 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MICHIHISA
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
MICHIHISA
Viatge en grup
1 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MICHIHISA
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
YUKI
Viatge en família
11 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUKI
Estada d’1 nit (abr. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de març de 2021
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)