Hotel Hare Uta
Complex turístic a Hanga Roa amb spa complet i servei gratuït de connexió amb l'aeroport
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Hare Uta





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 465 €
17 de gen. - 18 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Pati
Balcó moblat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Dormitori independent
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Hotu Matua S/N, Hanga Roa, Easter Island, 2770000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Ohana
Hotel Ohana
- Piscina
- Banyera d'hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Servei de trasllat gratuït a l'aeroport
9.8 de 10, Excepcional, 56 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 120000.0 CLP per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 15 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Hare Noi Noi Hanga Roa
Hare Noi Noi Hotels
Hare Noi Noi Hotels Hanga Roa
Hare Noi Hotel Hanga Roa
Hare Noi Hotel
Hare Noi Hanga Roa
Hotel Hare Boutik Hanga Roa
Hare Noi Easter Island/Hanga Roa
Hare Boutik Hanga Roa
Hare Boutik
Hotel Hare Noi Rapa Nui Hanga Roa
Hare Noi Rapa Nui Hanga Roa
Hotel Hare Uta Resort
Hotel Hare Noi Rapa Nui
Hotel Hare Uta Hanga Roa
Hotel Hare Uta Resort Hanga Roa
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Hare Uta
9,4
Magnífic
9,6
Neteja
9,2
Ubicació
9,4
Personal i servei
10
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ginny
13 de set. de 2025
Ginny
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Iaroslav
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Iaroslav
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard Joseph
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard Joseph
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Dominic
Viatge de negocis, Viatge en grup
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Dominic
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Christina
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Christina
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lukas
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Lukas
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
John
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Danielle
Viatge en parella
17 de març de 2025
Danielle
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
JAMES
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JAMES
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Abril
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abril
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mary, Arlington
Viatge en parella
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Irene
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
House in Paradise!
Irene
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ronald, Vancouver
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Carolina
Viatge en parella
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carolina
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
richard bryan
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
richard bryan
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Andrew
14 de nov. de 2024
Andrew
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Paul
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ka-On
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ka-On
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
JAIME
Viatge en família
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isla de pascua de maravilla
JAIME
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
lila, Racine
11 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
lila
Estada de 5 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Evelyn
18 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Evelyn
Estada de 7 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Daniela J
17 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniela J
Estada de 7 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Aimee
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aimee
Estada de 10 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
David Campbell
1 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David Campbell
Estada de 2 nits (febr. 2024)








