Hotel Les Pyramides
Hotel a peu de platja amb servei complet de spa
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Les Pyramides





Opinions
5,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Habitació quàdruple clàssica
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Servei de neteja diari
Habitació doble clàssica
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
5 Banys
Servei de neteja diari
Habitació
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
3 Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Habitació triple
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

45, Avenue Habib Bourguiba, Nabeul, Nabeul, 8000
Sobre aquest allotjament
Hotel Les Pyramides
Allotjaments similars

Hotel Les Colombes
Hotel Les Colombes
- En una platja privada
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Piscina infantil
6.0 de 10, 22 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 1.19 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 1.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: desembre-març
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys
L’allotjament també es coneix com a
Les Pyramides
Les Pyramides Hotel
Les Pyramides Hotel Nabeul
Les Pyramides Nabeul
Pyramides Hotel Nabeul
Pyramides Hotel
Pyramides Nabeul
Pyramides
Hotel Pyramides Nabeul
Hotel Pyramides
Hotel Les Pyramides Hotel
Hotel Les Pyramides Nabeul
Hotel Les Pyramides Hotel Nabeul
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Les Pyramides
5,4
5,6
Neteja
8,2
Ubicació
5,4
Personal i servei
5,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
17 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 3 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
28 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Sami
13 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sami
Estada de 2 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
21 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d ’1 nit (gen. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
22 d’ag. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Before 20 years it was a nice hotel
Viatger verificat
Estada de 8 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
KHALID, Algeria
12 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super
KHALID
4/10, Deficient
Mounir, Kassel
31 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei
Super Lage, unzumutbares Essen
Mounir
4/10, Deficient
Nadia, Bordeaux
14 d’abr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Décevant
Nadia
8/10, Bo
jean paul, Paris
6 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
charmant
jean paul
2/10, Horrible
Francis, france
3 de juny de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francis
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 de nov. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
10 de set. de 2012
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
'Un comfortable experience
Viatger verificat
4/10, Deficient
A. Alami
3 de set. de 2012
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A. Alami
4/10, Deficient
AB, Canada
29 d’ag. de 2012
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awful customer services
AB
2/10, Horrible
Ousama
16 d’ag. de 2012
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








