Novotel Tainui Hamilton

Allotjament de 4.5 estrelles
Hotel de luxe amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

8,6 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Wifi gratuïta
  • Restaurant
  • Aire condicionat
  • Gimnàs
  • Esmorzar disponible
  • Aparcament disponible
El preu actual és de 153 €
taxes i impostos inclosos
1 de gen. - 2 de gen. de 2026

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions

Suite, 1 llit de matrimoni gran

7,0 sobre 10
(2 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitori independent
Cortines opaques
  • 59 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble familiar, 2 llits dobles (Superior)

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Barnussos
  • 29 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran

8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Barnussos
  • 29 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble superior, 2 llits dobles

9,2 sobre 10
Fantàstic
(26 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
  • 29 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Barnussos
  • 29 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble executiva, 2 llits dobles

9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Barnussos
  • 29 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

9,0 sobre 10
Fantàstic
(34 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
  • 29 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
7 Alma Street, Hamilton, 3204

Què hi ha als voltants

  • Riu Waikato - 1 minuts a peu - 0.1 km
  • Hamilton Central Business District - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • SkyCity Hamilton - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Hamilton Centre Place - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Hospital Southern Cross - 11 minuts a peu - 1.0 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Hamilton (HLZ): a 19 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Jamaicablue - ‬4 minuts a peu
  • ‪Sushi Chew Chew - ‬4 minuts a peu
  • ‪The Local Taphouse - ‬3 minuts a peu
  • ‪Starbucks - ‬3 minuts a peu
  • ‪Master House Chinese Restaurant - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Novotel Tainui Hamilton

Hotel de luxe per a famílies a Hamilton Central
Una terrassa, serveis de tintoreria o bugaderia i un bar són només algunes de les comoditats que ofereix Novotel Tainui Hamilton. El restaurant de les instal·lacions, Restaurant On Alma, ofereix esmorzars, dinars i sopars. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un gimnàs i un centre de negocis.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Esmorzar complet (de pagament), servei d'aparcador de cotxes (de pagament) i punt de recàrrega de cotxes elèctrics
  • Servei de cangur (de pagament), allotjament lliure de fum i sala de ball
  • Ascensor, assistència turística i per a la compra d'entrades i premsa gratuïta al vestíbul
  • Als comentaris dels clients es diuen meravelles de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 217 habitacions ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i cartes de coixins, així com altres avantatges, per exemple, caixes fortes amb espai per a portàtils i espais de treball aptes per a portàtils.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Serveis de cura d'infants i bressols gratuïts
  • Reciclatge, bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
  • Banys que ofereixen articles de tocador respectuosos amb el medi ambient i dutxes
  • Televisors de pantalla plana de 42 polzades amb canals per satèl·lit
  • Armaris robers o de rebost, frigorífics i bullidores elèctriques

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
  • Aparcament amb assistència vigilat i cobert a les instal·lacions (40 NZD, per dia; inclou entrada i sortida preferents)
  • Aparcament amb assistència limitat a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar complet de pagament disponible de 06:30 a 10:00 de dilluns a divendres i de 06:30 a 11:00 els caps de setmana: 37 NZD per persona
  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Restaurant On Alma

Activitats

  • Gimnàs
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bressol a l'habitació
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Servei de cangur o de cura d'infants a l'habitació

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Dispensador d'aigua
  • Guies
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • 231 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Exterior

  • Terrassa

Spa

  • Servei de massatges a l'habitació

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 2 places d'aparcament accessibles
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor (porta de 86 centímetres d'amplada)
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Dispositius d'audició assistida a les sales de reunions
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 4 plantes
  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 10 % dels beneficis es tornen a invertir en projectes comunitaris i de sostenibilitat
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Gots reutilitzables
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha ampolles d'aigua de plàstic
  • No hi ha ampolles de refrescos de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Sala de recepcions
  • Tractament ètic dels animals salvatges en captivitat
  • Vaixella reutilitzable

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Carta de coixins
  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Estació de connexió per a iPod
  • Televisor de pantalla plana de 42 polzades amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Articles de tocador ecològics
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Dispensadors a granel d'articles de tocador
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Reciclatge
  • Telèfon
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
La informació proporcionada per l'allotjament pot estar traduïda mitjançant eines de traducció automatitzada

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 100 NZD per nit

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar complet: 37 NZD per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 40 NZD per dia (entrada i sortida preferents).
  • Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

Puntuació nacional

Classificació que proporciona Qualmark®, font de les classificacions oficials per estrelles dels allotjaments a Nova Zelanda.

L’allotjament també es coneix com a

Novotel Tainui Hamilton
Novotel Tainui Hamilton Hotel
Novotel Tainui Hotel
Novotel Tainui
Novotel Hamilton Tainui Hotel Hamilton
Hamilton Novotel
Novotel Tainui Hamilton Hotel
Novotel Tainui Hamilton Hamilton
Novotel Tainui Hamilton Hotel Hamilton

Preguntes freqüents

Novotel Tainui Hamilton accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Novotel Tainui Hamilton?

Amb data 25 de des. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Novotel Tainui Hamilton el dia 1 de gen. de 2026 són d'almenys 153,05 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Novotel Tainui Hamilton?

S'ofereix un servei d'aparcament amb assistència per 40 NZD per dia.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Novotel Tainui Hamilton?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Novotel Tainui Hamilton?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Novotel Tainui Hamilton?

Aquest hotel per a famílies és a Hamilton i al districte de negocis. És a pocs passos de Riu Waikato i Hamilton Centre Place. Hamilton Central Business District i SkyCity Hamilton també són a menys de 5 min.

Opinions

Opinions: Novotel Tainui Hamilton

8,6

Excel·lent

9,0

Neteja

9,0

Ubicació

8,8

Personal i servei

8,6

Respecte al medi ambient

8,6

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 494 de 1000 opinions
Puntuació 8: Bo. 340 de 1000 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 111 de 1000 opinions
Puntuació 4: Deficient. 38 de 1000 opinions
Puntuació 2: Horrible. 17 de 1000 opinions

Opinions

10/10, Excel·lent

Helen

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great stay.
Estada de 2 nits (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

JAMIE

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Friendly staff.
Estada de 2 nits (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

Martin, Des Plaines

Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

Diana

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Overall, very good stay. But breakfast rather expensive for quality of food offered.
Estada de 2 nits (nov. 2025)

8/10, Bo

Rachel

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location, nice tidy rooms, great staff
Estada de 4 nits (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

clifton

Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

nigel

Estada d’1 nit (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Brenda

Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

Michael

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff very welcoming and helpful. Easy access and capable of parking my car. Room of good size and quality finishes in all areas.
Estada d’1 nit (oct. 2025)

6/10, Acceptable

Sam Y

Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Nal

Estada d’1 nit (oct. 2025)

8/10, Bo

David

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good option to stay in Hamilton, not to many options available when it comes to reasonable accommodation, Hamilton accommodation is below par
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

fanny

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Parking hard, must pay valea
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Kylie

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The room was lovely and clean. Staff were excellent. Loved the valet service.
Estada de 2 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

David

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Definitely be back, the staff are amazing Definitely Ten out of Ten, keep up the great work 🙏💙🙏
Estada de 2 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Kelvin

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2025)

4/10, Deficient

Jonathan

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)

6/10, Acceptable

Robert

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Tired Hotel making it overpriced for what you get

Staff were fantastic, I haven’t stayed here for a few years and found this hotel is getting very tired. Worn carpets in rooms and not looking well vacuumed Breakfast wasn’t great, stale bread and cold cuts left out long enough to change colour Bonus though Bed was comfortable.
Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

Alissa

Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

David and Judy

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Outstanding receptionist - Honey. She really is a honey and was efficient, friendly and very helpful. Awesome asset for the hotel.
Estada d’1 nit (set. 2025)

6/10, Acceptable

Ben

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Paying Novotel prices for an aged hotel
Estada d’1 nit (ag. 2025)

2/10, Horrible

Jasamrit

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei

Incorrect deposit

I am writing to formally raise a concern regarding my recent stay at Novotel on 15 August. Upon arrival, the night Duty Manager greeted us without a proper welcome and immediately asked for our keys. We explained that we had not yet checked in but had booked online. After confirming our booking and full payment, he informed us we were required to pay a $320 deposit as security in case of damage. This amount surprised us, as it seemed unusually high. I reconfirmed that our stay had already been paid for, and Amrit explained that the $320 was only a deposit. We paid the amount and proceeded to our room. Later, I reviewed the hotel policy outlined in the confirmation email, which stated that the required deposit is $100. I returned to reception to clarify. Another staff member confirmed that $100 is indeed the standard deposit. When I asked Amrit to show me where it stated that $320 was required, he could not provide a policy and instead said he had “just charged randomly.” This explanation was unsatisfactory, so I decided to follow up with the morning staff. The morning team was surprised by what had occurred, apologised, and confirmed it should have been $100. I also spoke morning Duty Manager, who advised that because I paid by credit card, the deposit should have been $50, not $100, and certainly not $320.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

John

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Always a great stay, with friendly service and great facilities.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Irene, Singapore

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff are very friendly. I only had one issue, and that was the guest laundry - it was extremely helpful to have this, but they need to put clear instructions for the different machines up. I lost $4 - this is not about the money - but the porter was at pains to tell me what I did wrong, and honestly - I didn't do anything wrong I just tried to figure out the machines with no instructions. He did not offer to return my coins - a very small amount but I felt that was a bit off. He also did not need to lecture me, how am I to know how to operate the con mechanism? The two machines had a totally different system, one was a push in, one was a push in and pull out (I didn't know to pull the coin thing back out). It was annoying. Also on check in, and in the room there was no information given about breakfast times, no water in the room or suggestion to get water for the room, no indication that weekend breakfast went for longer, and no help to bring bags to the room. When checking out there were no trolleys left and I had to make several trips on my own, a fellow GUEST offered to help me. None of this is bad - I wasn't annoyed, but it is not 5 star so I think they could reflect that more honestly in their rating? I will repeat that the front desk and the restaurant and housekeeping staff were all very friendly and welcoming and the food was excellent. The decor is looking a little worn and tired but the rooms were clean. I would stay there again.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Dan

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Remarkable, great staff+ facilities. Definitely 4 star, but very high quality within that bracket.
Estada de 2 nits (ag. 2025)