Galeria de fotos de l’allotjament Hagi Kanko Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 214 €
30 de set. - 1 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors, bany privat (Japanese-Style, Run of house)

Habitació tradicional, no fumadors, bany privat (Japanese-Style, Run of house)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors, vistes al mar (Japanese-Style, Private Bathroom)

Habitació tradicional, no fumadors, vistes al mar (Japanese-Style, Private Bathroom)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1189 Chinto, Hagi, Yamaguchi, 758-0011
Sobre aquest allotjament
Hagi Kanko Hotel
Allotjaments similars

Resort Hotel Mihagi
Resort Hotel Mihagi
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 34 opinions
Preu actual: 138 €
1 d’oct. - 2 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hagi Kanko Hotel Yamaguchi
Hagi Kanko Hotel
Hagi Kanko Yamaguchi
Hagi Kanko
Hagi Kanko Hotel Hagi
Hagi Kanko Hotel Hotel
Hagi Kanko Hotel Hotel Hagi
Preguntes freqüents
Opinions: Hagi Kanko Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
2/10, Horrible
MIKA
Viatge en família amb nens petits
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIKA
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Kazumasa
Viatge en família
30 de març de 2025
Kazumasa
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
????
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
????
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
HITOSHI, TOKYO
30 de gen. de 2025
HITOSHI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
???
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Hi Jin
Viatge en família
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hi Jin
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Shu Keung
Viatge en família
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shu Keung
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
masaru
Viatge en família
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
masaru
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Takashi
Viatge en família
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takashi
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Lynne, Novi
24 de jul. de 2024
Lynne
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
michiyo
13 de juny de 2024
michiyo
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
MITSUYO
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MITSUYO
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Miyakoa
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Miyakoa
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Youmei
23 d’abr. de 2024
Youmei
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
MITSUAKI
15 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MITSUAKI
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Mitsuo
7 d’abr. de 2024
Mitsuo
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
YOUNGJUN
Viatge en família
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
마음의 평안을 얻을 수 있는 호텔




YOUNGJUN
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
TOSHIWO
Viatge en família
29 de des. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
TOSHIWO
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Chien-hsin
Viatge en família
20 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chien-hsin
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Koji
30 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Koji
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Sze Teck
18 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Sze Teck
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Hara
2 de des. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Hara
8/10, Bo
KEIJI
Viatge en parella
13 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
KEIJI
Estada de 2 nits (set. 2022)