Quality Hotel Richard With
Hotel a Hadsel amb un port esportiu i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Quality Hotel Richard With





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 127 €
taxes i impostos inclosos
5 de set. - 6 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, no fumadors, balcó

Habitació doble superior, no fumadors, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Suite, 1 llit doble, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
9,8 sobre 10
Magnífic
(33 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, no fumadors, balcó

Habitació doble Deluxe, no fumadors, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

HAVNEGATA 2, Hadsel, 8450
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Vesterålen Kysthotell
Vesterålen Kysthotell
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 227 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 300 NOK per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 200.0 NOK per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 300 NOK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia geotèrmica, així com un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni i un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Preguntes freqüents
Opinions: Quality Hotel Richard With
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Marko, Lieto
Viatge en parella
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marko
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Silke
Viatge en parella
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Silke
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Neil
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Neil
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sven
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sven
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
bente
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bente
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sara
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sara
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mats
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mats
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thor
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thor
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Trond
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trond
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Åse Marie K
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Åse Marie K
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
18 d’abr. de 2025
Anders
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
herborg
15 d’abr. de 2025
herborg
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kjersti
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flott nytt hotell
Kjersti
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rune
Viatge de negocis
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastisk hotell
Rune
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Merete Jakobsen
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flott hotell!
Merete Jakobsen
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Wenche
Viatge en grup
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wenche
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lill-Tove
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lill-Tove
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Børge
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Børge
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mona
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mona
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tom-André
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tom-André
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tore Kristian
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tore Kristian
Estada d’1 nit (març 2025)