Hotel Heevan Retreat

Allotjament de 3.5 estrelles
Accés directe a les pistes d'esquí i a prop de l'atractiu següent: Telefèric de Gulmarg

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Heevan Retreat

Cafeteria
Façana frontal de l'allotjament (vespre/nit)
Habitació doble Deluxe | 1 dormitori, minibar, planxa i posts de planxar i wifi gratuïta
Billar
S'hi serveixen plats de cuina índia

Opinions

8,4 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aparcament inclòs
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació doble Deluxe

El més destacat

Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
  • 12 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Suite Deluxe

El més destacat

Televisor LED
Dormitori independent
Bany privat
Minibar
Cafetera o tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
  • 14 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació doble executiva

El més destacat

Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni

Habitació doble bàsica

El més destacat

Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Hotel Heevan Retreat és a Baramula, al costat d'un camp de golf. Estació d'Esquí de Gulmarg i Telefèric de Gulmarg són dues opcions excel·lents per a aquells que busquen unes vacances actives, però si prefereixes submergir-te en la naturalesa, Pic Apharwat i Mt. Apharwat són el que busques. Club de Golf de Gulmarg i Església de Santa Maria són altres dos llocs recomanats per visitar. Dedica una mica de temps a informar-te de les activitats que pots fer en aquesta zona, com ara golf.
Mapa
Near Gulmarg Gondola, Baramula, Jammu and Kashmir, 193403

Què hi ha als voltants

  • Telefèric de Gulmarg - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • línia g2 - g3 - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Estació d'Esquí de Gulmarg - 12 minuts a peu - 1.0 km
  • Església de Santa Maria - 4 minuts en cotxe - 3.0 km
  • Club de Golf de Gulmarg - 5 minuts en cotxe - 3.0 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Mazhom: 39 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Srinagar-Sheikh-ul-Alam (SXR): a 101 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Bakshi Restaurant - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Eleven Miles - The Cafe And Grill - ‬25 minuts en cotxe
  • ‪Northwind Pizzeria - ‬41 minuts en cotxe
  • ‪Miasa Cafe - ‬10 minuts a peu
  • ‪The Gulmarg Cafeteria - ‬3 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Hotel Heevan Retreat

Hotel amb Estació d'Esquí de Gulmarg a prop
Hotel Heevan Retreat, amb Telefèric de Gulmarg i Club de Golf de Gulmarg a poca distància, ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, un camp de golf al costat i un jardí. Gaudeix de les pistes en aquest hotel, que inclou accés directe a les pistes d'esquí. El restaurant de les instal·lacions, Dilkusha, ofereix cuina índia. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen una bugaderia i un centre de negocis a la seva disposició.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), servei de recepció obert les 24 hores i sales de reunions
  • Premsa gratuïta al vestíbul i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
A Hotel Heevan Retreat, totes les habitacions disposen de serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta, minibars i ampolla d'aigua gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen banyeres o dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LED amb canals per cable

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Dilkusha

Activitats

  • Accés directe a pistes d'esquí

Per a famílies

  • Bugaderia

Comoditats

  • Bugaderia
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Exterior

  • Jardí
  • Zona de pícnic

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Pas accessible en cadira de rodes

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LED amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 18:00.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:30.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
És possible que els nens no compleixin els requisits per gaudir de l'esmorzar gratuït
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 3000.0 INR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 5900 INR per adult
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 2950 INR per nen (6-12 anys)

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec pel llit addicional: 3000.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

Heevan Retreat
Heevan Retreat Gulmarg
Hotel Heevan Retreat
Hotel Heevan Retreat Gulmarg
Heevan Retreat Gulmarg Hotel Gulmarg
Heevan Retreat Gulmarg Kashmir
Hotel Heevan Retreat Hotel
Hotel Heevan Retreat Baramula
Hotel Heevan Retreat Hotel Baramula

Preguntes freqüents

Hotel Heevan Retreat accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Heevan Retreat?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Heevan Retreat?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 18:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Heevan Retreat?

Registre de sortida: 11:30.

Hotel Heevan Retreat ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

On es troba Hotel Heevan Retreat?

Aquest hotel a Baramula es troba al costat d'un camp de golf i ofereix accés directe a les pistes d'esquí. A més, és a menys de 2 km de les atraccions següents: Estació d'Esquí de Gulmarg, Telefèric de Gulmarg i Club de Golf de Gulmarg. Església de Santa Maria i línia g3 - g4 també són a menys de 3 km.

Opinions: Hotel Heevan Retreat

Opinions

8,4

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 11 de 23 opinions
Puntuació 8: Bo. 8 de 23 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 2 de 23 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 23 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 23 opinions

8,6/10

Neteja

8,6/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

8,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Vikram

Estada de 2 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

kriti

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2024)

8/10, Bo

Aiyappa

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Small Rooms but excellent property

The rooms are too small for even a couple & a child but otherwise, spotlessly clean. Overall hospitality needs an uplift as I found the staff a little 'crude'. The warmth that we are used to in the Indian hospitality industry was nowhere to be seen but functional for sure.
Estada d’1 nit (gen. 2024)

8/10, Bo

Pramjeet

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very Good Property & looking forward to visit again
Estada de 2 nits (set. 2023)

10/10, Excel·lent

Navpreet

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

MY STAY AT HEEVAN RETREAT, GULMARG

I had a wonderful time staying at Heevan Retreat, Gulmarg. This was my first independent trip and by god's grace everything went so well! I loved the hospitality of the people of Kashmir, Gulmarg. The people are very courteous and caring. We got right guidance and not at any point we felt cheated or taken advantage of! It was a marvellous stay and everyone is recommended to visit and stay and Heevan!
Estada de 2 nits (set. 2023)

10/10, Excel·lent

Sandeep

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice property and location
Estada d’1 nit (set. 2023)

2/10, Horrible

sagar

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

nightmare

we had a terrible stay, once we checked in we were allotted a basic room with no window or balcony, we had booked a room with mountain view. it was a very very basic room, the bathroom was flooded we noted it to manager the manager promised to switch our room next day as he said they were booked for that day. we had done the reservations 6 months prior though where allotted a shady room on time of arrival.
Estada de 2 nits (gen. 2022)

10/10, Excel·lent

Mohammad Jahangir

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best experience
Estada d’1 nit (gen. 2022)

8/10, Bo

Videet

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (oct. 2021)

10/10, Excel·lent

Sundeep

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The food spread was impressive
Estada de 2 nits (oct. 2021)

8/10, Bo

Dr.Khalid

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Estada d’1 nit (set. 2021)

10/10, Excel·lent

Sakshi

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Happy with our stay

Staff was absolutely lovely. Room was nice and cozy. Hated the bathroom. Our friends had a nicer bathroom though. Property is stunning and staff was super helpful.
Estada de 2 nits (des. 2020)

6/10, Acceptable

Alex

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The place and cute and rustic, but there was no wifi, water leaks, construction banging until late and the rooms themselves can use a lot more renovating. Definitely feels more like a 2.5 star resort. But the staff was nice and attentive.
Estada de 2 nits (des. 2018)

8/10, Bo

Taher

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We had a fabulous time at this Heritage property! Quaint rooms,scrumptious food specially the Wazwaan dishes.
Estada d’1 nit (maig 2018)

10/10, Excel·lent

Manoj Raju

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super

8/10, Bo

Bharat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Food could have been better.

10/10, Excel·lent

Kai

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
非常理想的住宿
Estada d’1 nit (març 2018)

10/10, Excel·lent

Hazel, Australia

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Charming, caring hotel with friendly staff

A very comfortable stay with accommodating and caring staff. We stayed in Gulmarg in July during a period of political instability that restricted movement and travel within Kashmir. The staff gladly put us up for an extra night and ensured we were well fed and cared for. Only suggestion is to upgrade bathrooms as they were a little worn out.

8/10, Bo

Kamlesh, Delhi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great experie

This was a wonderful experience.

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bukhatir and javed provided outstanding service

4/10, Deficient

Mehmood, Mumbai

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Not a pleasant winter experience

The minimum expectation from a hotel in freezing place is a cozy room with proper heating but I was highly disappointed. The room I was offered was large suite room and was very cold from the time we arrived at about 2:30 pm. I requested for proper heating as there was single blower and I was told the central heating system will start in 15 - 20 mins which never started till about 6:00 pm. We were a family of 2 adults and 2 kids and had to limit out selves on the double bed to keep us warm through a electric blanket. Even during night the the heating was not sufficient and the extra bed did not have the electric blanket. I requested to provide either an extra electric blanket or extra blower and both request were refused. I caught cold during night and had to cancel my visit to Gandola next morning. We were not offered a welcome drink on arrival and I thought they may not have a concept for it. The next day when we were waiting for our driver I noted that some new guests were being offered welcome drinks so I told them that I was not offered a welcome drink and they served us a complementary kawa. Only one pleasant experience I can recollect is at the reception the manager offered his personal phone to make an international phone call and I sincerely appreciate his help.

10/10, Excel·lent

nitin tandon

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

THE BEST PLACE TO STAY IN GULMARG

6/10, Acceptable

Viatger verificat