HOTEL ROSA DA ILHA GUARUJA - PERTO DO MAR
Hotel amb 2 piscines cobertes i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja de l'Enseada
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL ROSA DA ILHA GUARUJA - PERTO DO MAR





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple bàsica

Habitació triple bàsica
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de xampany
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple clàssica

Habitació quàdruple clàssica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Servei de xampany
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de xampany
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

191 Av. Atlântica, Guarujá, SP, 11442-070
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Don Marco's Hotel
Don Marco's Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 67 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 60.00 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 60.00 BRL per animal de companyia per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Rosa da Ilha
Rosa Da Ilha Guaruja Perto Do
Hotel Rosa da Ilha pertinho do Mar
HOTEL ROSA DA ILHA GUARUJA - PERTO DO MAR Hotel
HOTEL ROSA DA ILHA GUARUJA - PERTO DO MAR Guarujá
HOTEL ROSA DA ILHA GUARUJA - PERTO DO MAR Hotel Guarujá
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL ROSA DA ILHA GUARUJA - PERTO DO MAR
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
José Roberto
21 d’abr. de 2025
José Roberto
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Amanda
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amanda
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Juarez
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito agradável
Juarez
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mayara
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mayara
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
José
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
João Luis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João Luis
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Beatriz
2 de febr. de 2025
Beatriz
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Kevin
21 de gen. de 2025
Kevin
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Danilo
Viatge en família
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bom custo/beneficio.
Danilo
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MAURIEN R
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Retorno e indico
MAURIEN R
Estada de 9 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Vinicius
8 de gen. de 2025
Vinicius
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Fabiana
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabiana
Estada de 4 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Oswaldo
3 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Não recomendo HotelRisa da Ilha Guaruja
Oswaldo
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Angela M
Viatge en família
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Voltaria
Angela M
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexandre
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandre
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Durvalina
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Durvalina
Estada de 3 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Samuel
Viatge en família
21 de jul. de 2024
Pessimo
Samuel
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Comercial Martínez
Viatge en família
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comercial Martínez
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Aparecido
13 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfeito
Aparecido
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Jhonatan
8 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jhonatan
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Beatriz Oliveira
Viatge en parella
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Beatriz Oliveira
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Fábio
Viatge en família
5 d’abr. de 2024
Fábio
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
15 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2024)