Relais Concorde
Hotel de platja amb esmorzar gratuït i bars
Galeria de fotos de l’allotjament Relais Concorde





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 80 €
taxes i impostos inclosos
2 de des. - 3 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual clàssica, vistes a la ciutat

Habitació doble per a ús individual clàssica, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor
Rentadora/assecadora
Sofà llit: doble
Un bidet
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes a la ciutat

Habitació doble superior, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor
Rentadora/assecadora
Un bidet
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Apartament júnior, vistes a la ciutat

Apartament júnior, vistes a la ciutat
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic complet/congelador
Televisor
Rentadora/assecadora
Carregar totes les fotos de: Bloc d'apartaments superior

Bloc d'apartaments superior
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Parini 34, Grottammare, AP, 63066
Sobre aquest allotjament
Relais Concorde
Allotjaments similars

Smeraldo Suites & Spa
Smeraldo Suites & Spa
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 379 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys de 150 EUR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 EUR per persona l'anada i la tornada.
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per allotjament per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Relais Concorde
Relais Concorde Grottammare
Relais Concorde Hotel
Relais Concorde Hotel Grottammare
Relais Concorde Hotel
Relais Concorde Grottammare
Relais Concorde Hotel Grottammare
Preguntes freqüents
Opinions: Relais Concorde
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Nunzia
Viatge en família
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nunzia
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Simone
Viatge de negocis
4 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soddisfatto
Simone
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
Viatge de negocis
20 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuseppe
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Segi Srl
Viatge de negocis
31 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Segi Srl
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Alessio
Viatge de negocis
17 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo residence
Alessio
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Nunzia
Viatge en grup, Viatge en família
5 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nunzia
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Michela
Viatge en família
5 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michela
4/10, Deficient
Mario
30 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Stelle regalate
Mario
Estada de 3 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Daniele
Viatge de negocis
1 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viaggio di lavoro
Daniele
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Nicola
27 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viaggio col pensiero
Nicola
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Larissa, Mosca
Viatge en parella
16 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Larissa
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Eduardo
Viatge en família
13 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Anna Maria
Viatge en família
20 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Due giorni stupendi.

Anna Maria
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Nadia
Viatge en família
1 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nadia
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
30 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Gianluca
30 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gianluca
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Alysha
10 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Above and beyond
Alysha
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Rosalba
9 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ci sono stata, ci sono tornata e ci ritornerò
Rosalba
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Giancarlo, Imola
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parti e prendi il... volo!!!...il concorde!!!
Giancarlo
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Giancarlo, Imola
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel concorde: Parti... e prendi il volo!!!
Giancarlo
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Fabio
13 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo
Fabio
Estada d’1 nit (gen. 2019)








