Hotel-Restaurant Ammertmann
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Parc de la Ciutat d'Ahaus
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel-Restaurant Ammertmann





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 100 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Pati
Mobiliari individual
Decoració individual
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Nienborger Strasse 23, Gronau (Westphalia), NRW, 48599
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Restaurant Verst
Hotel Restaurant Verst
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 57 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20 EUR.
- Càrrec pel llit addicional: 25 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel-Restaurant Ammertmann Hotel Gronau
Hotel-Restaurant Ammertmann Hotel
Hotel-Restaurant Ammertmann Gronau
Hotel Restaurant Ammertmann
Hotel Restaurant Ammertmann
Restaurant Ammertmann Gronau
Hotel-Restaurant Ammertmann Hotel
Hotel-Restaurant Ammertmann Gronau
Hotel-Restaurant Ammertmann Hotel Gronau
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel-Restaurant Ammertmann
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Johanna
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johanna
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
R.L.
12 de nov. de 2024
R.L.
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Onno
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Onno
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Corinna
Viatge en família
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Corinna
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Claus
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr zufrieden!
Claus
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Stulanovic
Viatge en família amb nens petits
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stulanovic
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Mattheus
22 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mattheus
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Peter
8 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Mary, APO
Viatge en parella, Viatge en família
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Arjen, Harlingen
31 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arjen
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Florina
Viatge en parella, Viatge de negocis
3 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Florina
Estada de 4 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Kuno
28 de set. de 2023
Kuno
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Przemyslaw
Viatge de negocis
8 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good one
Przemyslaw
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Alexandra
8 de febr. de 2023
Alexandra
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Hans-Georg
Viatge en parella, Viatge en grup
24 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans-Georg
Estada de 2 nits (oct. 2022)
2/10, Horrible
Henk
8 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Never again
Henk
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Markus
27 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Markus
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Jürgen
Viatge de negocis
30 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jürgen
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Ben
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellency
Ben
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Joop
23 de gen. de 2022
Joop
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Barbara
Viatge en parella
11 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barbara
Estada de 4 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Karlheinz
Viatge en família
25 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karlheinz
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Sandro
Viatge en parella
25 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Sandro
Estada d’1 nit (oct. 2021)