Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Abbazia





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 82 €
taxes i impostos inclosos
30 de set. - 1 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Minibar
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via C. Colombo, 12, Grado, GO, 34073
Sobre aquest allotjament
Hotel Abbazia
Allotjaments similars

Capri
Capri
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
8.4 de 10, Molt bé, 109 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.50 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 14 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 30 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Abbazia Grado
Abbazia Grado
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Abbazia
8,0
Molt bo
8,6
Neteja
9,2
Ubicació
8,0
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Angelika
Viatge en grup
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Angelika
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Claus
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claus
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Sylvia-Maria
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sylvia-Maria
Estada de 7 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Mario
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada de 3 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Jorge Luis
Viatge en grup
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Aceptable




Jorge Luis
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Renate
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Renate
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Marianne
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel zum wohlfühlen
Marianne
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Karsten
Viatge en grup
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Karsten
Estada de 10 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Oliver
30 de jul. de 2024
Oliver
Estada de 4 nits (jul. 2024)
4/10, Deficient
Patrizia
Viatge en família
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Patrizia
Estada de 12 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Niklas
Viatge de negocis
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niklas
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Ralph-Peter
1 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ralph-Peter
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Jakob
Viatge en grup
14 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jakob
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Marko
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overnight stay in Grado
Marko
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Christian
17 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Valerio
Viatge en parella
13 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valerio
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Reinhard
Viatge en grup
11 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reinhard
Estada de 5 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Evelyne
4 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Evelyne
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Wolfgang
Viatge en parella
3 d’oct. de 2023
Wolfgang
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Yuliya
2 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yuliya
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Bernhard
16 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bernhard
Estada de 4 nits (set. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Zoltán
Viatge en família
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zoltán
Estada de 2 nits (ag. 2023)