ROSENHEIM
Hotel amb aparcament amb assistència i a prop de l'atractiu següent: Parc del Llac Ilsan
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ROSENHEIM





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 43 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Banyera profunda
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

36 Jangbaek-ro, Ilsandong-gu, Goyang, Gyeonggi, 10449
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sono Calm Goyang
Sono Calm Goyang
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.003 opinions
Preu actual: 103 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec del futon: 10000 KRW per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
ROSENHEIM Hotel
ROSENHEIM Goyang
ROSENHEIM Hotel Goyang
Preguntes freqüents
Opinions: ROSENHEIM
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ayano
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ayano
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Jayoung
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jayoung
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
seung hyun
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
seung hyun
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ayah
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayah
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Takumi
3 de gen. de 2025
Takumi
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jiseung
Viatge en grup
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jiseung
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Madoka
10 de des. de 2024
Madoka
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jun ho
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jun ho
Estada de 11 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
DONGCHUL
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DONGCHUL
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jun ho
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jun ho
Estada de 8 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
8 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Viatger verificat
Estada de 8 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Michael
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Michael
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
순란
Viatge de negocis
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
순란
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Hyun
28 d’oct. de 2024
Hyun
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
KUKHYEON
Viatge en grup
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KUKHYEON
Estada de 4 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
helicopter
26 d’oct. de 2024
helicopter
Estada de 5 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Tuba
24 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tuba
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
추천해요
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Dorian
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2024
Dorian
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Michael
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Michael
Estada de 7 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Maria
Viatge en parella, Viatge de negocis
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kazuaki
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazuaki
Estada de 2 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Hye Seon
17 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hye Seon
Estada de 4 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
YoungChul
16 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
YoungChul
Estada d’1 nit (oct. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels