Labonita Boutique Hotel & Spa - Boutique Class
Hotel d'estil art-déco amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Labonita Boutique Hotel & Spa - Boutique Class





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

117. Sk., Giresun, Giresun, 28200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ayatoure Hotel
Ayatoure Hotel
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 23 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 150 TRY per allotjament per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-22:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Labonita Concept Hotel Giresun
Labonita Concept Hotel
Labonita Concept Giresun
Labonita Concept
Labonita Concept Hotel Spa
Labonita Concept Hotel Spa
Labonita & Spa Class Giresun
Labonita Boutique Hotel & Spa - Boutique Class Hotel
Labonita Boutique Hotel & Spa - Boutique Class Giresun
Labonita Boutique Hotel & Spa - Boutique Class Hotel Giresun
Preguntes freqüents
Opinions: Labonita Boutique Hotel & Spa - Boutique Class
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
31 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Sedat
22 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sedat
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Irfan
17 de jul. de 2022
Irfan
Estada d’1 nit (jul. 2022)
4/10, Deficient
Onur
Viatge de negocis, Viatge en família
6 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Onur
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Recep Can
Viatge de negocis
21 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recep Can
Estada d’1 nit (febr. 2022)
2/10, Horrible
Vasilii
1 de febr. de 2022
Vasilii
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
emrah
30 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5 yıldızlı otel konforu
emrah
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Irem
Viatge de negocis
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Irem
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Enis
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enis
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
yelda
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yine kalırım
yelda
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Karolina
29 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karolina
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Hulya
14 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super hôtel
Hulya
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Aynur
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vasat bir otel
Aynur
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
orhan
5 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
trabzonda ilk deneyim
orhan
Estada d’1 nit (jul. 2019)