Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Docking Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 28 €
taxes i impostos inclosos
2 de set. - 3 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

50, Daemyeonghang 1-ro, Daegot-myeon, Gimpo, Gyeonggi, 10041
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rest Hotel
Rest Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 269 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec del futon: 5000 KRW per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Zero Pay, Kakao Pay i Samsung Pay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Docking Hotel Hotel
Docking Hotel Gimpo
Docking Hotel Hotel Gimpo
Preguntes freqüents
Opinions: Docking Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de des. de 2024
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
DONG KEUN
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
편안하고 쾌적함.
DONG KEUN
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
minho
16 de nov. de 2024
minho
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
JONGHYUK
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
JONGHYUK
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Easy to check in, prompt responses from staff
Viatger verificat
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
wansop
Viatge en família
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wansop
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
DONG KEUN
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
침실옆 욕조
DONG KEUN
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
xin
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
xin
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Jinseok
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jinseok
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
EUN HA
Viatge de negocis
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
EUN HA
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
EUN HA
Viatge de negocis
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
EUN HA
Estada de 6 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
EUN HA
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EUN HA
Estada d’1 nit (set. 2024)
2/10, Horrible
Ran
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ran
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
EUN HA
26 d’ag. de 2024
EUN HA
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael, Keizer
Viatge en grup
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jeongseon
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeongseon
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Wayne
30 de jul. de 2024
Wayne
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Yongbum
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Yongbum
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Kyoung lim
Viatge en família
14 de jul. de 2024
Kyoung lim
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ashley
Viatge en parella
22 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashley
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Mijin
Viatge en grup
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mijin
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Candace
Viatge en parella
26 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Candace
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Yoonwoo
6 de gen. de 2024
Yoonwoo
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
YOONWOO
16 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOONWOO
Estada d’1 nit (nov. 2023)