Fortune District Centre, Ghaziabad - Member ITC Hotels' Group
Hotel a Ghaziabad amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fortune District Centre, Ghaziabad - Member ITC Hotels' Group





Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni (Deluxe Suite)

Suite, 1 llit de matrimoni (Deluxe Suite)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Deluxe Room)

Habitació Deluxe (Deluxe Room)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Plot 1, Sector-23, Sanjay Nagar District Centre, Ghaziabad, Delhi N.C.R, 201002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mahagun Sarovar Portico Suites Ghaziabad
Mahagun Sarovar Portico Suites Ghaziabad
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.0 de 10, Bé, 107 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 500 INR per adult i 500 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 3000 INR per vehicle.
- Càrrec pel llit addicional: 2000 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Paytm, PhonePe i Amazon Pay.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 01 abril-30 setembre
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-19:00.
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Fortune Ghaziabad
Fortune Grazia Ghaziabad
Fortune Inn Ghaziabad
Fortune Inn Grazia
Fortune Inn Grazia Ghaziabad
Fortune Grazia
Fortune Inn Grazia Ghaziabad Member ITC Hotel Group
Fortune Inn Grazia Member ITC Hotel Group
Fortune Grazia Ghaziabad Member ITC Group
Fortune Grazia Member ITC Group
Fortune Grazia Member ITC Gro
Fortune Inn Grazia Ghaziabad Member ITC Hotel Group
Fortune District Centre Ghaziabad Member ITC Hotel Group
Preguntes freqüents
Opinions: Fortune District Centre, Ghaziabad - Member ITC Hotels' Group
Opinions
8,4
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge de negocis
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Amit
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amit
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jay
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jay
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Udit
7 de des. de 2024
Udit
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Udit
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Udit
Estada de 8 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Stephen
Viatge en parella
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Stephen
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
wily, Hollywood
Viatge en parella
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
wily
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
SANDEEP
5 d’ag. de 2024
SANDEEP
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Kashish
Viatge de negocis
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kashish
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Poulomi
Viatge en parella
26 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Poulomi
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Gaurav
Viatge en família
17 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gaurav
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Viatger verificat
Estada de 6 nits (març 2024)
2/10, Horrible
Premanand
7 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Premanand
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Ankit
24 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ankit
Estada de 4 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Pankaj
28 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pankaj
Estada de 3 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Andy
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Good Service but not there yet…
Andy
Estada de 3 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
prasad
Viatge de negocis
26 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
prasad
Estada de 6 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Keeda, Bareilly
12 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not worth the money
Keeda
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
JU-SUK
12 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
..........
JU-SUK
8/10, Bo
urmil, UK
13 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Convenient and easy for us Family lives close by
urmil
10/10, Excel·lent
Shubham
24 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shubham
10/10, Excel·lent
Anchit
9 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anchit
8/10, Bo
Aman, Delhi
9 de juny de 2015
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bad House keeping
Aman
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació