Quality Inn Suites, Guyana
Hotel a Georgetown amb esmorzar gratuït i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Quality Inn Suites, Guyana





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Bany privat
Habitació individual clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Dormitoris
Assecador de cabells
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3 Charles Street, Georgetown, Guyana
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Royal International Hotel
Royal International Hotel
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 334 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 50 USD per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 95.0 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Preguntes freqüents
Opinions: Quality Inn Suites, Guyana
Opinions
6,4
6,4/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
5,6/10
Comoditats
5,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Seema
Viatge de negocis
19 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Seema
Estada de 4 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Ceyon
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ceyon
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Rosamund
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Rosamund
Estada de 8 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Douglas
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Douglas
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Clifford
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clifford
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Guerline
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guerline
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Lyndell
Viatge en grup
10 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lyndell
Estada de 4 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Farah
6 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Farah
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Oswell
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Oswell
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Nischol
Viatge de negocis
5 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
budget
Nischol
Estada de 3 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
Rajkumarie
Viatge en parella
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rajkumarie
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Latonya
9 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Latonya
Estada d’1 nit (febr. 2024)
4/10, Deficient
Beverley
Viatge de negocis
1 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Beverley
10/10, Excel·lent
WINSTON
29 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WINSTON
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Aubrey
6 de nov. de 2023
Aubrey
Estada de 6 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
Nadisa
1 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nadisa
Estada de 5 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
BELKIS
31 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BUENA EXPERIENCIA
BELKIS
Estada de 18 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Qamarah
30 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Qamarah
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
elizabeth
24 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
elizabeth
Estada de 4 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
karlene
Viatge en parella
22 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
karlene
Estada de 7 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
elizabeth
21 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
elizabeth
Estada d’1 nit (oct. 2023)
2/10, Horrible
Sean
30 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sean
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Akayla
Viatge de negocis
4 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akayla
2/10, Horrible
Vishnu
30 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vishnu
Estada de 3 nits (ag. 2023)