Oakhurst Hotel
Hotel a George amb servei de recepció les 24 hores i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Oakhurst Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 68 €
taxes i impostos inclosos
8 de jul. - 9 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (Deluxe)

Habitació familiar (Deluxe)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Cnr Meade & Cathedral Streets, George, Western Cape, 6530
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Protea Hotel by Marriott George King George
Protea Hotel by Marriott George King George
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 173 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
5 de jul. - 6 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 110.00 ZAR per adult i 60.00 ZAR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Puntuació nacional
El Consell Regulador del Turisme de Sud-àfrica (TGCSA), l'organisme oficial sud-africà encarregat de la qualitat, ha atorgat aquesta classificació.
L’allotjament també es coneix com a
Oakhurst George
Oakhurst Hotel George
Oakhurst Hotel Hotel
Oakhurst Hotel George
Oakhurst Hotel Hotel George
Preguntes freqüents
Opinions: Oakhurst Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Ralf
Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Für eine Nacht ok
Ralf
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Penny
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Penny
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Todd
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Todd
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Tommy
Viatge en família
25 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Tommy
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Alan B D
Viatge de negocis, Viatge en grup
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan B D
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Mats
Viatge de negocis
5 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Funkar för snabb övernattning då läget är bra.
Mats
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Elaine
Viatge en família
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elaine
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Beulah
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Cleaniless
Beulah
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Colin
29 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Colin
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Yolandé
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yolandé
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Gerhardt
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerhardt
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Barend
7 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Barend
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
JAN
14 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good
JAN
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Simon
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good value for money
Simon
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Hussein
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quaint country hotel
Hussein
Estada de 2 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
GLENDA
6 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Cramped rooms
GLENDA
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Frederik, Immediate surrounds great, the neighbourhood not s
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quaint Hotel in George
Frederik
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Willem
21 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cape friendliness and hospitality
Willem
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Ronald, George
16 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronald
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Brent
28 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terri
Brent
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Brent
27 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
George stay
Brent
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Jose Francisco
19 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació