Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le Grotte





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 142 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite clàssica, 1 dormitori, banyera d'hidromassatge, vistes al parc

Suite clàssica, 1 dormitori, banyera d'hidromassatge, vistes al parc
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 dormitori, terrassa, vistes al parc

Habitació superior, 1 dormitori, terrassa, vistes al parc
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Frazione Pontebovesecco, Genga, AN, 60040
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Terme di Frasassi
Hotel Terme di Frasassi
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
8.8 de 10, Excel·lent, 63 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 10 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 30 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT042020A1J3V4PHQ8
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Es prohibeix l'entrada a la banyera d'hidromassatge als menors de 14 anys
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Le Grotte
Hotel Le Grotte Genga
Le Grotte Genga
Hotel Grotte Genga
Hotel Grotte
Grotte Genga
Hotel Le Grotte Hotel
Hotel Le Grotte Genga
Hotel Le Grotte Hotel Genga
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Le Grotte
Opinions
9,2
Fantàstic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michaël, VIRY-CHÂTILLON
Viatge en parella
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michaël
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Debora, Cesena
Viatge de negocis
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Debora
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Sabine
Viatge en parella
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabine
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Abby
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant one night stay
Abby
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Zach
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zach
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Francesco
24 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francesco
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Gastón
Viatge de negocis
27 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gastón
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Andrea
Viatge en família
5 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo servizio e grande cortesia
Andrea
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
NAZARIO, Bellaria
Viatge en família
9 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAZARIO
8/10, Bo
sandro
Viatge en parella
13 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
sandro
Estada de 3 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
per
Viatge en grup
24 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
per
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Fabio
12 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Una notte, più che soddisfatti.
Fabio
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
riccardo
Viatge de negocis
6 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Contento
riccardo
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge en família
24 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
Estada de 3 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Saverio, Milano
21 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Saverio
Estada de 5 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
29 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Emanuela
26 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Emanuela
Estada d’1 nit (abr. 2019)