Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Zanrock MicroHotel





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 26 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tiongson St, General Santos, 9500
Sobre aquest allotjament
Zanrock MicroHotel
Allotjaments similars

Columbus Plaza Hotel
Columbus Plaza Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.8 de 10, Bé, 22 opinions
Preu actual: 27 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500.00 PHP per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 350.0 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Zanrock MicroHotel Hotel General Santos
Zanrock MicroHotel Hotel
Zanrock MicroHotel General Santos
Zanrock MicroHotel
Zanrock Microhotel General Santos, Asia - Philippines
Zanrock MicroHotel Hotel
Zanrock MicroHotel General Santos
Zanrock MicroHotel Hotel General Santos
Preguntes freqüents
Opinions: Zanrock MicroHotel
Opinions
6,8
6,0/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
5,6/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Junalie
Viatge en parella
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Junalie
Estada de 3 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Reacy
Viatge en família
13 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reacy
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Sean
2 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sean
Estada d’1 nit (gen. 2024)
4/10, Deficient
Brandon
21 de gen. de 2024
Brandon
Estada d’1 nit (gen. 2024)
4/10, Deficient
Victoria
Viatge en família
14 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Familietur
Victoria
Estada d’1 nit (jul. 2023)
6/10, Acceptable
William
Viatge de negocis
15 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frustration
William
Estada de 2 nits (maig 2023)
4/10, Deficient
Peter
Viatge en família
5 de març de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
Karl
Viatge en grup
1 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karl
Estada d’1 nit (gen. 2022)
4/10, Deficient
Karl
9 de des. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei
Karl
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
2/10, Horrible
gabriel
Viatge de negocis
1 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FYI Please give action
gabriel
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
seongshin
30 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
다음에또가고싶어요
seongshin
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Gaac
8 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Zanrock hotel experience...
Gaac
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Remelyn
31 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
The place need a make over! Too old and dingy
Remelyn
Estada de 4 nits (gen. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
10 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
evan, davao city
31 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice hotel
evan
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Cheryl
11 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and comfortable
Cheryl
Estada d’1 nit (març 2018)
10/10, Excel·lent
Andrew
5 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Local hotel
Andrew
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Analiza
4 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Meget godt til prisen.
Analiza
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
Samson
4 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nettes Hotel.
Samson
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2017)