favehotel Cimanuk Garut
Hotel a Garut amb serveis de spa i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament favehotel Cimanuk Garut





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera o tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Standard Room

Standard Room
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Cimanuk No. 338, Garut, West Java, 44151
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bukit Alamanda Resort & Resto
Bukit Alamanda Resort & Resto
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 4 opinions
Preu actual: 27 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 70000 IDR per adult i 50000 IDR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
favehotel Cimanuk
favehotel Cimanuk Garut
favehotel Cimanuk Hotel
favehotel Cimanuk Garut Hotel
favehotel Cimanuk Garut Hotel
favehotel Cimanuk Garut Garut
favehotel Cimanuk Garut Hotel Garut
Preguntes freqüents
Opinions: favehotel Cimanuk Garut
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sapri
Viatge en parella
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sapri
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Thesis
Viatge en família
27 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thesis
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Tresia
Viatge en família
29 de des. de 2019
Tresia
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Gugu, bandung
26 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Gugu
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Eko, Jakarta, Indonesia
17 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel. Location in central city.
Eko
Estada d’1 nit (abr. 2018)
4/10, Deficient
Agus
25 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Agus
Estada de 2 nits (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de gen. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Budi, jakarta
20 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
very good
Budi
Estada de 2 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Zestadianna
27 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eid Mubarak
Zestadianna
Estada de 2 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location
Viatger verificat
8/10, Bo
Steve, Australia
1 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enjoyable stay
Steve
8/10, Bo
Diana
13 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diana
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de jul. de 2016
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
OK hotel
Viatger verificat
8/10, Bo
Annisa Setiadi, Melbourne
18 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Stay in the City of Garut
Annisa Setiadi
10/10, Excel·lent
Mardiana, Jakarta,Indonesia
7 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice htl
Mardiana
8/10, Bo
Haris O.
29 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Good hotel in Garut
Haris O.
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
everything nice to stay
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant stay!!
Viatger verificat
8/10, Bo
Muhammad
18 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhammad
4/10, Deficient
Rahayu
17 d’ag. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rahayu
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fair for a business hotel in the region
Viatger verificat
8/10, Bo
jimz, Jakarta
15 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació