Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Restaurant Burgerklause Tapken





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual Deluxe

Habitació doble per a ús individual Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Hauptgebäude)

Habitació doble (Hauptgebäude)
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hauptstraße 8, Garrel, 49681
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Restaurant Waldesruh
Hotel Restaurant Waldesruh
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 124 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5.50 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per entrada tardana: 15 EUR, per les entrades entre les 22:00 i les 01:00.
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Restaurant Burgerklause Tapken Garrel
Hotel Restaurant Burgerklause Tapken
Restaurant Burgerklause Tapken Garrel
Restaurant Burgerklause Tapken
Restaurant Burgerklause Tapken
Hotel Restaurant Burgerklause Tapken Hotel
Hotel Restaurant Burgerklause Tapken Garrel
Hotel Restaurant Burgerklause Tapken Hotel Garrel
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Restaurant Burgerklause Tapken
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
25 de gen. de 2025
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Larry
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Value
Larry
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
6 d’oct. de 2024
Thomas
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Håkan
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Håkan
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Ludger
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Freundliche nette Menschen
Ludger
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
SUNGDO, Youngin
Viatge de negocis
29 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SUNGDO
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge de negocis
20 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Jan
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Christophe
Viatge de negocis
12 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christophe
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Rainier
Viatge de negocis
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rainier
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Alexander
Viatge de negocis
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tolles Zimmer und Frühstück
Alexander
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 6 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Tommy
3 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tapken
Tommy
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Anders
21 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
What more can you ask for
Anders
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Christian
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Freundlich
Christian
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr nette Bewirtung und Service. Empfehlung!!!!
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Ulla
15 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ett hotell vi gärna återkommer till
Ulla
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Karin
25 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karin
Estada de 4 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Sandra, Hamburg
2 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Toller Aufenthalt
Sandra
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Antonia, Hannover
11 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schönes Hotel
Antonia
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Sascha
29 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sascha
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Michael, Neuss
18 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima Hotel in einer schönen Umgebung
Michael
Estada de 3 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Carsten Hering
27 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quiet, clean, ideal for purpose. Highly recommend!
Carsten Hering
8/10, Bo
Anders
22 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació