Yasmin Hill Longevity Resort - Hotel Galavilla
Hotel a Bellwood amb spa complet i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Yasmin Hill Longevity Resort - Hotel Galavilla





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Sala d'estar
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Ventilador de sostre
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Un bidet
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit doble, no fumadors, vistes a la muntanya

Suite, 1 llit doble, no fumadors, vistes a la muntanya
El més destacat
Sala d'estar
Frigorífic
Televisor LED
Ventilador de sostre
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Agalawatta Estate, Moragolla, Thalathuoya, kandy
Sobre aquest allotjament
Yasmin Hill Longevity Resort - Hotel Galavilla
Allotjaments similars

The Golden Crown Hotel
The Golden Crown Hotel
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 129 opinions
Preu actual: 109 €
taxes i impostos inclosos
22 de nov. - 23 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 30.00 USD per adult
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Galavilla
Galavilla Boutique
Galavilla Boutique Hotel
Galavilla Boutique Hotel Kandy
Galavilla Boutique Kandy
Gallavilla Boutique Kandy
Gallavilla Boutique Hotel Spa
Galavilla Boutique Hotel Spa
Galavilla Boutique Hotel Pathahewaheta
Galavilla Boutique Pathahewaheta
Yasmin Hill Longevity Oasis
Galavilla Boutique Hotel Spa
Yasmin Hill Longevity Resort - Hotel Galavilla Hotel
Yasmin Hill Longevity Resort - Hotel Galavilla kandy
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Yasmin Hill Longevity Resort - Hotel Galavilla
8,4
Molt bo
9,6
Neteja
6,8
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
susan
18 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wonderful stay!
susan
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Kaarina
4 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tranquility
Kaarina
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Alexandra, UK
12 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandra
Estada d’1 nit (gen. 2019)
4/10, Deficient
Roger, Shrewsbury
20 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Roger
Estada de 8 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
18 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
dvora
23 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
dvora
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Jarmo, Vantaa
25 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicely remote hotel
Jarmo
Estada de 4 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
unique hotel with stunning view & surrounding
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Mona, Czech Republic
17 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Relax and comfort stay
Mona
8/10, Bo
Jay, Chicago, USA
25 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
A hidden gem but a bit far from city...
Jay
6/10, Acceptable
Daisy
17 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








