Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
Aparcament a les instal·lacions (recàrrec)
Menjar i beguda
Esmorzar de pagament disponible
Comoditats
Magatzem d'equipatge
Serveis per als clients
Atenció multilingüe
Serveis empresarials
Centre de conferències
Accessibilitat
Ascensor
Més serveis
Zones designades per a fumadors
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Informació important
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Flora Funabashi Hotel
Hotel Flora Funabashi Funabashi
Hotel Flora Funabashi Hotel Funabashi
Preguntes freqüents
Quant costa aparcar a Hotel Flora Funabashi?
Hi ha aparcament disponible per una taxa.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Flora Funabashi?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Flora Funabashi?
Registre de sortida: 10:00.
On es troba Hotel Flora Funabashi?
Aquest hotel es troba a Funabashi i a menys de 3 km de les atraccions següents: Funabashi Onsen Yurano Sato, LaLaport i Hipòdrom de Funabashi. LALA arena TOKYO-BAY i Hipòdrom de Nakayama també són a menys de 5 km. Funabashi Station és a 5 min a peu i Funabashi Higashi-Kaijin Station, a 6 min.
Opinions: Hotel Flora Funabashi
Opinions
8,8
Excel·lent
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 5 de 8 opinions
10-Excel·lent
5
Puntuació 8: Bo. 1 de 8 opinions
8-Bo
1
Puntuació 6: Acceptable. 2 de 8 opinions
6-Acceptable
2
Puntuació 4: Deficient. 0 de 8 opinions
4-Deficient
0
Puntuació 2: Horrible. 0 de 8 opinions
2-Horrible
0
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
?
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
駅近で周辺施設も充実しており不便は全く感じません。ホテル内も清潔で気持ちよく利用出来ました。
?
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hisakazu
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hisakazu
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroyuki
7 de gen. de 2025
Hiroyuki
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Yumiko
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Yumiko
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Minato
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Minato
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Naoya
1 d’ag. de 2024
Naoya
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
TOMOKO
6 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions