Hotel Riverge Akebono
Hotel a la vora del riu amb sauna i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Riverge Akebono





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 13 de 13 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
9,2 sobre 10
Fantàstic
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 dormitoris, cantonada (River Side)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 dormitoris, cantonada (River Side)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, diversos llits (Japanese Style Room 21 sqm)

Habitació tradicional, diversos llits (Japanese Style Room 21 sqm)
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni, no fumadors, cantonada (River Side)

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni, no fumadors, cantonada (River Side)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room-Non-Smoking

Standard Twin Room-Non-Smoking
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room-Non-Smoking

Superior Twin Room-Non-Smoking
Carregar totes les fotos de: Riverge Twin Room-Non-Smoking

Riverge Twin Room-Non-Smoking
Carregar totes les fotos de: Economy Single Room Non smoking

Economy Single Room Non smoking
Economy Double Room-Non-Smoking
Economy Single Room
Carregar totes les fotos de: Japanese-Style Room

Japanese-Style Room
Double Room
River Side Deluxe Twin Room, 2 Bedrooms, Corner
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-10-12 Chuo, Fukui, Fukui-ken, 910-0006
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Dormy Inn Fukui Natural Hot Springs
Dormy Inn Fukui Natural Hot Springs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 1.008 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 1800 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1000 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Riverge Akebono
Hotel Riverge Akebono Fukui
Riverge
Riverge Akebono
Riverge Akebono Fukui
Riverge Akebono Hotel
Hotel Riverge Akebono Hotel
Hotel Riverge Akebono Fukui
Hotel Riverge Akebono Hotel Fukui
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Riverge Akebono
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tomonori
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomonori
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Mikihiro
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mikihiro
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Ippei
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ちょっと離れるけど、快適なホテル
Ippei
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
??
Viatge en família amb nens petits
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
pei
Viatge en parella
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
pei
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
TOSHIMI
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHIMI
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Kwok wai
Viatge en grup
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kwok wai
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
kiyomi
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kiyomi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Soh-Hyon
Viatge en grup
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soh-Hyon
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Danielle
Viatge en família
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danielle
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Osamu
Viatge de negocis
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Osamu
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Hideki
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideki
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
MAMORU
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MAMORU
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
??, Zushi Mchi Machida Shi
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Katsuaki
Viatge de negocis
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katsuaki
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ryota
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ryota
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Masayuki
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Masayuki
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
HIDENORI
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
HIDENORI
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Shimon
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shimon
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mei
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mei
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
SUNGHYUN
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
SUNGHYUN
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
KATSUHIKO
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KATSUHIKO
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)